سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سفر ویژه ۱۴ مادر و فرزند به مشهد مقدس در جشنواره نوروز فامیلی


سفر ویژه ۱۴ مادر و فرزند به مشهد مقدس در جشنواره نوروز فامیلیتسنیم/ جشنواره نوروز فامیلی که با همت شبکه سوم سیما و با هدف ارتقای جایگاه خانواده و مادر بعنوان پایه و ستون خانواده برگزار می گردد، در حال برگزاری است، بمناسبت ایام زیبای تولد حضرت فاطمه زهرا، اقدام به برگزاری مسابقه ویژه دست بوسی مادر نموده است.

جشنواره نوروز فامیلی، با مشارکت شبکه 3 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است و طی آن از 29 اسفند تا 13 فروردین، روزانه به صاحبان عکس‌ها و فیلم‌های برتر با موضوعات مختلف از جمله خانواده، فامیل، دور همی و غیره جوایزی تقدیم می‌گردد.

جشنواره نوروز فامیلی جایزه ویژه‌ای را هم در در روز‌های دهم و یازدهم فروردین‌ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا به برترین عکس و فیلم با موضوع «مادر و دست بوسی» اهدا می‌کند.

نوروز بهترین بهانه برای جمع شدن اعضای فامیل، دست بوسی والدین به ویژه مادر و مادربزرگ و گرفتن عکسهای خانوادگی با خویشاوندان دور و نزدیک است. عکسها و فیلم هایی که نه تنها خاطرات روزهای خوش نوروز را ثبت می‌کنند بلکه با شرکت دادن آنها در جشنواره نوروز فامیلی می‌توانند برای شما جوایز ارزنده‌ای را به ارمغان بیاورند.

در جشنواره نوروز فامیلی هر روز یک موضوع فامیلی عنوان می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند عکسها و فیلمهای خاطره‌انگیز خود در این موضوعات را در وبسایت جشنواره (WWW.FAM.ir ) بارگذاری کنند.

در این جشنواره مبنای انتخاب عکس برتر، آراء مردمی است که به صورت آنلاین می‌توانند به عکس‌های بارگذاری شده رای دهند. بنا به گفته مسئولین جشنواره نوروز فامیلی به دلیل اهمیت و ارزش بالای ارتباطات خویشاوندی در فرهنگ ایرانیان هدف از برگزاری این جشنواره، تشویق مخاطبین به گرد هم آمدن خانواده‌ها و اعضای فامیل در کنار یکدیگر و ثبت خاطرات فامیلی است.

بدین جهت جایزه ویژه این جشنواره، هزینه 14 سفر فامیلی برای تمام افراد حاضر در 14 عکس برتر جشنواره است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
ابتکار شهردار مشهد در ایجاد نماد های جالب نوروزی در خیابان های مشهد مقدس در نوروز 91