آغاز سومین جشنواره فروش بیمه‌های عمر شرکت بیمه رازی


شرکت بیمه رازی به مناسبت سیزدهم آذرماه، روز بیمه، تسهیلات و برنامه‌های وِیژه‌ای را در رشته بیمه‌های زندگی تدارک دیده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فرشید بخشی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آذر و روز بیمه، در راستای توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه و همچنین عرضه خدمات بیمه‌ای به هموطنان عزیز برنامه‌ها و تسهیلات ویژه ای را فراهم کزده است.

معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه رازی افزود: به مناست روز بیمه و نیز با توجه به نگاه وِیژه شرکت بیمه رازی به بیمه های زندگی، سومین جشنواره فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شرکت تحت عنوان جشنواره امید از روز شنبه 14 آذر ماه امسال آغاز می‌شود. در این جشنواره برای خریداران بیمه‌های زندگی شرکت بیمه رازی تسهیلات ویژه‌ای از جمله تخفیف و برخورداری از جوایز ارزنده پیش‌بینی شده است‌.

بخشی گفت: علاوه بر برگزاری سومین جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه رازی، طرح جدید بیمه این شرکت در حوزه بیمه‌های زندگی با نام بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آتیه فرزندان به عنوان "طرح امید" نیز به همین مناسبت از طرف شعب و نمایندگان شرکت در سراسر کشور عرضه می‌شود که در این طرح ضمن ارائه کلیه پوشش‌های بیمه‌ای متعارف در صنعت بیمه، پوشش پرداخت مستمری در صورت فوت بیمه‌گذار و همچنین معافیت بیمه‌گذار از پرداخت حق بیمه و... نیز به عنوان پوشش‌های تکمیلی در این بیمه‌نامه اضافه شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
روشهای فروش بیمه عمر بیمه ملت