فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ترویج بینش اسلامی و انسانی در كنار علم آموزی رسالت معلمان است


حجت الاسلام محمدعلی علم الهدی عصر چهارشنبه در چهارمین روز از هفته معلم در جمع معلمان برتر شهرستان زرندیه گفت: معلمی ، عشق و هنری است كه ارزش آن را با هیچ میزانی نمی توان سنجید.
وی افزود: معلمان باید د رترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان اهتمام داشته باشند كه اكثریت عملكرد مدیران شهرستان زرندیه در این حوزه قابل قبول بوده است.
امام جمعه زرندیه در ادامه بیان كرد: یكی ازآفت های آموزش در كشور، تمركز بر مطالب تئوری توجه خاص به كتاب است در حالیكه حوزه اخلاقی و دینی در كنار آموزش علم مهم است وتوجه به این حوزه می تواند دانش آموزان را درمقابل هجمه وسیع فرهنگی دشمنان ایمن نگاه دارد.
حجت الاسلام علم الهدی د ر ادامه به معلمان تاكید كرد: در فرهنگ آموزش و استفاده صحیح از شبكه های مجازی و آشنا كردن دانش آموزان با زندگی پیامبر اكرم و ائمه اطهار اهتمام بیشتری داشته باشند.
امام جمعه زرندیه بیان كرد: تعلیم و تربیت و نقش والای معلم در نظام ارزشی اسلام، پایگاه رفیعی را به خود اختصاص داده، به طوریكه در فرهنگ ناب قرآنی، ذات اقدس احدیت اولین معلم بشریت است.
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی اظهار كرد: هدایت و راهنمایی معلمان می تواند مسیر زندگی دانش آموزان را تغییر دهد و تشویق دانش آموزان توسط معلمین جهش بزرگی در درس واخلاق دانش آموزان ایجاد می كند كه این مقوله یكی از مهم ترین مطالبات اولیای دانش آموزان از معلمان نیز هست.
در این دیدار محمد علی یوسفی مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرندیه گزارش عملكردی از وضعیت آموزش و پرورش در این شهرستان ارائه كرد.
شهرستان زرندیه به مركزیت شهر مامونیه دارای نه هزار و 500 دانش آموز بوده كه در 145 كلاس درس به تحصیل مشغول است.
/7108/3075/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون علم آموزی، خطاب به معلمان