فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پوستر نمایشگاه آبی ایرانی طراحی شد


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، بیژن صیفوری؛ طراح گرافیک، پوستر نمایشگاه آبی ایرانی را که بهمن ماه امسال در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود، طراحی کرد.
نمایشـــگاه آبی ایرانی مروری خواهد داشت بر آثار چهار نســل هنرمندان ایـــرانی که در آثـارشـان از رنگ لاجوردی و طیــف های مختلف رنگ لاجوردی و آبی استفاده کرده اند.
به گزارش روابط عمومی نمایشگاه آبی ایرانی، دبیری این نمایشگاه را محمد حمزه ای برعهده دارد و موزه هنرهای معاصر اهواز به مدیریت محمد منوچهری بهمن ماه امسال میزبان این نمایشگاه خواهد بود.
بیژن صیفوری؛ متولد 16 اردیبهشت 1347، مدیر هنری، طراحِ گرافیک، عکاس، نویسنده و استاد دانشگاه است. آثار او در نمایشگاه ها، موزه ها، گالری ها، مجموعه ها، وب سایت ها، کتاب ها و مجلاتِ گوناگون در ایران و جهان؛ از جمله در آلمان، فرانسه، لهستان، چین، روسیه، چک، ایتالیا، اوکراین، ژاپن، هند، قطر، هنگ کنگ، اسلواکی، امارات، تایوان، امریکا، قبرس، سویس، هلند، بلژیک، مکزیک، پرو، ترکیه، و کانادا ارائه شده است.

**آپوکالیپس در گالری شکوه
نمایشگاه نقاشی های زهرا قیاسی عصر جمعه دوم بهمن ماه 94 در گالری شکوه برپا می شود.
عنوان این نمایشگاه آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بوده است که تعداد 11 اثر رنگ روغن بر روی بوم و ترمه را به نمایش می گذارد.
آثاری که در این نمایشگاه بر روی دیوار می روند از دو مجموعه آپوکالیپس به معنای آخرالزمان و عشق از اول سرکش و خونی بود برگرفته از مصراع شعری از مولانا است که هنرمند با به تصویر کشیدن صحنه های تصادف ماشین ها، آتش گرفتن آن ها و فضاهای شهری موضوعاتی در رابطه با عشق و مرگ و مکان و مرگ را مطرح می کند. قیاسی در آثارش نقدی به رفتار انسان امروزی دارد که بین سنت و مدرنیته گیر افتاده است.
زهرا قیاسی متولد 1360 ارومیه است. او کارشناسی مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت تهران دارد و کتاب های زیباشناسی طبیعت، زیبا شناسی و نقاشی و روح هند را (به همراه حسین فراستخواه) ترجمه کرده است. قیاسی تاکنون در هفت نمایشگاه گروهی شرکت داشته است. آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بود اولین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می شود.
این نمایشگاه تا سیزدهم بهمن ماه 94 در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند در گالری شکوه واقع در فرمانیه،از این آثار دیدن نمایند.
فراهنگ**9338**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اثر پوستر سیدمهدی موسوی در نمایشگاه پوستر آلمان