شوک مرد حاشیه‌ها به پرسپولیس


 اوضاع پرسپولیس اسیر اختلافات داخلی نیست اما شوک سوشا و البته جدایی ایمان صادقی ضربه های بدی بر پیکر این تیم بود. برانکو چندین جلسه با طاهری داشته و بارها لیست بازیکنانی را که لازم داشته به باشگاه داده است. او حالا دو دروازه‌بان می‌خواهد و البته یکی دو بازیکن دیگر اما مسئله دروازه بان‌ها موضوعات مهم‌تری هستند.

پرسپولیس شهر بی‌دروازه شده است و اگر این موضوع را تا  آخرین ساعت نقل و انتقالات تمام نکند به بن بستی می‌رسد که غیر قابل باور است. البته طاهری در مورد بیرانوند تلاش‌هایی صورت داد اما نفت که می‌دانست پرسپولیس لای منگنه گیر کرده قیمت را بالا و بالاتر برد تا مذاکرات فعلا متوقف شود. این همه در حالی رخ می‌دهد که اگر طاهری نتواند دروازه‌بانی به پرسپولیس اضافه کند و کار به ساعات پایانی برسد ممکن است برای یک بازیکن متوسط مجبور باشد میلیاردها تومان هزینه کند.

در واقع صبر بسیار زیادی که  طاهری و برانکو تا این لحظه از خود نشان داده‌اند می‌تواند هزینه بسیار بالایی روی دست این دو بگذارد و البته بازیکن خوبی هم نصیب‌شان نشود. در هر صورت پنجره زمستانی برای این دو تیم فعلا قفل شده و زمان زیادی برای بازکردن این قفل وجود ندارد. باید دید طی امروز و فردا آیا اتفاقی در این باشگاه رخ می‌دهد یا نه؟


ویدیو مرتبط :
حاشیه های بازی پرسپولیس - امید پرسپولیس