فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اکران ویژه مستند «جاده ابریشم» با حضور کیهان کلهر در جشنواره برلین


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، فیلم «موسیقی غریبه‌ها: یویوما و گروه جاده ابریشم» به عنوان یکی از سه فیلم ویژه در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در روز دوشنبه 15 فوریه 2016 ساعت 9 شب در سالن فردریش که بزرگ‌ترین سینمای جشنواره برلین است، اکران می‌شود.

کیهان کلهر، کنان آزمه و کریستینا پاتو سه نفر از اعضای گروه «جاده ابریشم» هستند که در اکران ویژه این فیلم که مستندی درباره گروه است در محل اکران حضور خواهند یافت.

«موسیقی غریبه‌ها:یویوما و گروه جاده ابریشم» آخرین فیلم کارگردان مورگان نویل است. وی دارنده جایزه اسکار به خاطر مستند «پنج فوت تا استاردوم» است.

در این مستند گروه جاده ابریشم، نویل با ترکیبی از عکس و مصاحبه و فیلم‌های آرشیو سفری را با این گروه آغاز می‌کند و از عشق و استعداد و از خودگذشتگی گروه تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/DZV3OZ


ویدیو مرتبط :
کیهان کلهر و گروه جاده ابریشم (آهنگ لبنانی)