اتلتیکو مادرید به بارسلونا رسید


تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با برتری برابر بیلبائو، به بارسلونا در صدر جدول لالیگا رسید و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگای اسپانیا امروز و امشب (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود یعنی وینسنته کالدرون به دیدار بیلبائو رفت و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا شاگردان سیمئونه 35 امتیازی شوند و از توقف بارسلونا در شب گذشته استفاده کنند و به این تیم برسند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گیرند.

در این دیدار ابتدا اشتباه مدافعان مادریدی باعث شد تا لاپورته گلزنی کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد ولی قرمز و سفیدپوشان شهر مادرید که به هیچ‌وجه نمی‌خواستند از فرصت توقف بارسلونا به راحتی بگذرند، با دو گل ساول در دقیقه 46 و آنتونی گوژمان در دقیقه 67 سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کردند تا جمع امتیازات این تیم به عدد 35 برسد.

در دیگر دیدار ایبار و والنسیا به نتیجه یک بر یک رضایت دادند تا نتایج ضعیف گری نویل با والنسیا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد. همچنین مالاگا نیز با نتیجه دو بر یک رایووالکانو را شکست داد.

در آخرین دیدار امشب، رئال مادرید باید در خانه ویارئال در دیداری حساس به مصاف این تیم برود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بارسلونا - اتلتیکو مادرید