فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ثبت نام پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اصفهان آغاز شد


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اصفهان، داریوش اسماعیلی با اشاره به اینكه ثبت نام این دوره از مسابقات تا 18 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: علاقه مندان می توانند برای شركت در مسابقه از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه های استان و دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اصفهان اقدام كنند.
وی اظهار كرد: این مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه ای و كشوری برگزار و بر اساس تقویم اجرایی، مرحله استانی-دانشگاهی، در نیمه دوم اردیبهشت و مرحله منطقه ای در مهر سالجاری برگزار خواهد شد.
اسماعیلی افزود: مرحله كشوری پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در آذر سال 95 در یكی از دانشگاه های تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: علاقه مندان به مسابقات مناظره می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IR مراجعه كنند.
مرحله استانی-دانشگاهی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در 38 دانشگاه كشور برگزار می شود كه شامل 11 دانشگاه از استان تهران و 27 دانشگاه از استان های دیگر كشور است.
7150 /6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان