فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازیگران کشف حجاب کرده بهم رسیدند


بعد از کشف حجاب بازیگران و مهاجرت به ترکیه این روزها ساخت سریال های ترکیه ای با حضور بازیگران ایرانی بازار داغی پیدا کرده بعد از سریال «آبی عشق» و حضور چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان در این سریال؛ این بار مهدی مظلومی دست به ساخت سریال ترکیه ای زده که چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی با هم همبازی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از کشف حجاب بازیگران و مهاجرت به ترکیه این روزها ساخت سریال های ترکیه ای با حضور بازیگران ایرانی بازار داغی پیدا کرده بعد از سریال «آبی عشق» و حضور چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان در این سریال؛ این بار مهدی مظلومی دست به ساخت سریال ترکیه ای زده که چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی با هم همبازی شدند.

بازیگران کشف حجاب کرده بهم رسیدند

این سریال با نام «پیاده روهای خالی» به موضوع مهاجرت یک خانواده ایرانی اشاره دارد.

مهدی مظلومی پیش از این متنی منتشر کرده بود که برای مهاجرت و رفتن به خارج از کشور چه توجیه‌ای داشته است.

وی نوشته است: من فیلمسازم...من مرز نمیشناسم...من برده افکار خاص نیستم...هر جا بتوانم با فیلمم حرف بزنم فیلم می سازم...

آنچه مسلم است حمایت جم تی وی از این سریال است همانگونه که حمایت خود را از سریال‌های قبلی نشان دادند، شبکه‌ای که قبل‌تر با پخش فیلم‌ها، سریال‌ها و موزیک‌های لس آنجلسی بی‌حیایی را کلید زده و ارزش‌های اسلامی ایرانی را نشانه گرفته بود.

بازیگران کشف حجاب کرده بهم رسیدند


ویدیو مرتبط :
سریال کشف حجاب بازیگران