فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نحوه تحکیم زندگی مشترک در شبکه آموزش/ «حریم مهرورزی» پرده‌ها را کنار زد


حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه «حریم مهرورزی» این شبکه اظهار داشت: هم‌اکنون اختلافات خانواده‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و آن هم به دلیل عدم شناخت صحیح از روابط بین زوجین است بر همین اساس لزوم تولید و پخش برنامه‌ای با موضوعات زناشویی احساس می‌شد.

وی به هجمه های غرب برای تخریب جایگاه خانواده اشاره کرد و گفت: چندین سال است که برنامه‌های مختلفی از شبکه های ماهواره ای پخش می‌شود که جایگاه خانواده و حریم آن را نشانه گرفته‌‌اند اما رسانه ملی توجه چندانی به جلوگیری از هجمه های دشمنان در این رابطه نداشت تا اینکه شبکه آموزش وارد عمل شد و با برنامه ای خانوادگی مختص زوجین پرده‌ها را کنار زد و سعی در تفهیم اهمیت جایگاه خانواده و بررسی علل طلاق و راه کارهای پیوند زندگی مشترک کرد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طلاق به دلیل عدم آموزش صحیح دختران و پسران است، افزود: برنامه حریم مهرورزی می‌تواند به عنوان یکی از الگوهای اموزشی به زوجین معرفی شود. در صورتی که این برنامه بتواند مخاطبان را به خوبی جذب کند می‌توانیم به استحکام روابط زناشویی و زندگی مشترک خانواده‌ها برسیم.
گفتنی است، برنامه «حریم مهرورزی» در راستای استحکام خانواده و روابط زوجین و در حوزه خانواده به طور خاص روابط زن و شوهرتولید شده که چهارشنبه ها و جمعه ساعت 24  از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/5922B0


ویدیو مرتبط :
شکاک بودن در زندگی و سردی روابط - حریم مهرورزی