پیرموذن: اصلاح‌طلبان هنوز برنامه‌ای برای اجماع با رهروان ندارند


به گزارش مشرق، کمال‌الدین پیرموذن با بیان این‌که «فراکسیون رهروان ولایت فراکسیونی سیاسی و حزبی نیست‌»، افزود: در این فراکسیون نمایندگانی با مبانی فکری مختلف همچون اصولگرا،‌ معتدل، مستقل‌، و اصلاح‌طلب حضور دارند.

وی با بیان این‌که «ما خیلی علاقه‌مند به قرار گرفتن در جبهه‌ای با تمامی معتدلان ‌،اصلاح طلبان ‌، اصولگرایان‌ و منتقدان به تندرویی‌های برخی در جبهه پایداری داریم»،‌ گفت: تاکید ما براین است که باید در انتخابات یکدیگر را تخریب نکنیم و برای این رویکرد باید اصلاح‌طلبان معتدلان و اصولگرایان معتدل همدیگر را تخریب نکنند. برهمین اساس قرا رگرفتن در یک جبهه به معنای تخریب نکردن یکدیگر و نه اجماع می‌باشد.

وی با تکذیب اظهارنظر وزیر سابق فرهنگ و ارشاد مبنی بر اجماع فراکسیون رهروان و اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به تفاوت مبانی فکری اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اجماع بعید است ولی ما علاقه‌مند هستیم که در انتخابات یکدیگر را تخریب نکنیم.

نماینده مردم اردبیل در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمایش گوهرباری را مطرح کردند مبنی بر این‌که اصولگرایی اصلاح‌طلبانه تنها راه نجات کشور است، طبیعتا براساس این فرموده باید تمامی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل و جریان مبتنی بر خط ملت دولت و رهبری در انتخابات حرکت کنند. یکدیگر را تخریب نکنند چون به حد کافی از ناحیه طیفی از جمله مخالفان برجام و دولت و مخالفان لاریجانی تخریب صورت می‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
بی بی سی اصلاح طلب است یا اصلاح طلبان انگلیسی اند