سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دختر خانمی مهربان، هنر مند و درسخوان باشید


دختر خانمی مهربان، هنر مند و درسخوان باشیدخراسان/ هفته پیش توصیه هایی به نوجوانان پسرمان کردیم تا سعی کنند از همین دوره نوجوانی به فردی دوست داشتنی ، توانمند و شادی آفرین تبدیل شوند، این هفته روی سخن مان با شما دخترخانم های گلی است که در سنین نوجوانی به سر می برید.
خودتان را تصور کنید که:
عصبی و بی حوصله اید. از اطرافیان خوش تان نمی آید. از درس و مدرسه لذت نمی برید. غر می زنید، به خودتان نمی رسید. گیر داده اید به خودتان و درست و حسابی غذا نمی خورید که مبادا یک صدم سانت، سایز و وزن تان اضافه شود و... اصلا به دست شما باشد، می خواهید کلا خودتان را از این رو به آن رو کنید و سر و شکل دیگری پیدا کنید...
خودتان را تصور کنید که:
پر از شر و شور هستید، خنده از لبان تان جمع نمی شود، لبریز از امید وانگیزه اید، پایه همه کار های مامان جان تان هستید، پایه تفریح خاله خانم و عمه جان تان هم هستید، به نظافت و پاکیزگی جسم و روحتان توجه دارید و خلاصه یک پارچه خانم هستید و هر کسی با شماست یک عالم بهش خوش می گذرد...
برگردید به همین فردی که الان هستید و زندگی می کنید. شما چطور دخترخانمی هستید؟ به اولی شبیه ترید یا به دومی؟ کدام یک را دوست دارید؟ انتخاب تان هر کدام باشد، باید یک موضوع مهم را بدانید و آن این است که خودتان مسئول رفتار و شخصیت تان هستید. شما همان طوری رفتار می کنید که فکر می کنید. اگر یک دختر غمگین، منفی باف؛ غرغرو و بی حوصله هستید یکی از دلایل مهمش همین است که در عالمی دارید سیر می کنید و به چیز هایی فکر می کنید که این حس و حال را به شما می دهد. طبیعی است که توصیه ما به شما این است که شما از تیپ دخترخانم های دسته دوم باشید، به همین دلیل هم چند توصیه و پیشنهاد برایتان داریم که به دردتان می خورد.
1- یک فضای کوچک فانتزی داشته باشید. خیلی قشنگ است که دخترخانمی در سن و سال شما برای خودش یک دنیای دخترانه کوچک، جذاب و خوشگل داشته باشد؛ البته می دانید که قرار نیست بریز و بپاش داشته باشید و پرخرج و هزینه کار کنید؛ ولی برایتان خوب است که مثلا یک دفترچه خوشرنگ داشته باشید و چیز هایی را که دوست دارید در آن بچسبانید و چیزی هم برایش بنویسید و با وسایل دورریختنی و اضافه آن را تزئین کنید یا جعبه ای داشته باشید و با تزئیناتی دخترانه به آن رنگ و بو ببخشید و دوست داشتنی هایتان را در آن نگه دارید یا کار های دیگری از این قبیل... این جور کار ها دلگرم تان می کند و از سوی دیگر توجه و تحسین دیگران هم کلی حالتان را خوب می کند.
2- رویاهایتان را بنویسید. خیلی خوب است که رویا ها و آروزهایتان را بنویسید و بعد ها که به سلامتی مادر شدید آن ها را برای گل پسر یا خانم گل کوچک خودتان بخوانید، از طرفی این نوشتن کمک می کند که خطر فرورفتن طولانی و ساعت های ممتد در رویا که دختران نوجوان زیادی را گرفتار می کند! کمی از شما دورتر بایستد!
3 - برازنده، لباس بپوشید. منظورمان اصلا گران پوشیدن و ست کردن های عجیب و غریب نیست؛ بلکه خیلی برازنده است که دخترخانمی که شما باشید، در عین سادگی و برازندگی، سلیقه دخترانه خود را نشان بدهد و همان لباس های معمول خود را در نهایت وقار و مرتب و هماهنگ بپوشد.
4- مهربان باشید. نمی دانید یک دختر مهربان چقدر در بین خانواده، دوستان و فامیل
محبوبیت دارد.
5- دستی بر آشپزی داشته باشید. اگر اهل آشپزی نیستید، خوب نیست. اگر هم قرار نیست زحمت آشپزی تا مدت ها با شما باشد ولی توصیه می کنیم در یکی، دو غذا استاد شوید و حتما طرز تهیه یکی دو نوع شیرینی و کیک را یاد بگیرید که در آن حرفه ای عمل کنید و اصلا در فامیل سند پخت آن ها را به اسم شما بزنند.
6- درسخوان باشید. هنوز زود است که از الان مسئولیت همسرداری، خانه داری و بچه داری را بر شانه های نحیف تان بکشید؛ پس همان مسئولیت دانشگاه رفتن و درس خواندن و خانم بودن خودتان، فعلا برای تان کافی است. خوب نیست این طرف و آن طرف بنشینند و بگویند فلانی که شما باشید اصلا دل به درس نمی دهد!
7 - ورزش یادتان نرود. یادتان باشد دخترخانم های مریض احوال، تنبل و سست و بی اراده اصلا محبوب نیستند، دختر باید سرحال، سرزنده و پرانرژی باشد و هر هفته آماده باشد ساعت 5 صبح با کوله پشتی پر، با پدر و برادر هایش برود کوه.
8- کتاب زیاد بخوانید. یک خانم باید اهل مطالعه باشد و در زمینه های مختلف اطلاعاتی داشته باشد و در هر جمعی که لازم شد با متانت و وقار صحبت کند و برای آینده زندگی اش پس از ازدواج و بچه دار شدن از آگاهی های لازم برخوردار شود.
9- هر قدر بنویسیم این توصیه های ما تمام شدنی نیست، خلاصه این که قدر این روز ها را بدانید و با اوقات تلخی، خرابش نکنید، برای دختر خانمی در سن و سال شما بد است که حواسش به خودش نباشد ، سر به هوا و دست و پاچلفتی باشد. دیگر نصیحت تان نکنیم از امروز سعی کنید دختر خانمی مهربان، هنر مند و درسخوان باشید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
هنر مند بی دست.قدر همه چیز را داشته باشید