فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بسیج مبدا حرکت عمومی ملت ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی است


به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تمام ارزشمندان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از تفکر و کلاس بسیج عبور کردند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: ثمرات و دستاوردهای بسیج مردمی برای تمامی ناظران سیاسی خارجی و داخلی قابل مشاهده است.
عضو خبرگان رهبری گفت: نیرهای مسلح جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی توانستند موج عظیمی از اقتدار کشور را به همه جهانیان نشان دهند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به رشادت های بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: آحاد مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با تفکر بسیجی در برابر تمامی ابرقدرتهای جهان ایستادگی کردند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: بسیج از تفکر و اراده بلند رهبرکبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده و راه آن نیز با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر اهمیت نقش بسیج در عرصه های مختلف گفت: این نهاد مردمی یک مکتب و تفکری بالنده در جامعه است به همین دلیل حضرت امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه نامید.
آیت الله سلیمانی با اشاره به فرا رسیدن هفت آذر روز نیروی دریایی، افزود: این نیرو نقش بی بدیلی در موفقیتهای رزمندگان اسلام در جریان هشت سال دفاع مقدس داشت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور با اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی در آبهای بین المللی نشان از توانمندی بالای آنان در برابر هرگونه تجاوز دریایی دشمنان به میهن اسلامی است.
8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راه امام راه ما 04 / حفاظت و پاسداری از نعمت انقلاب اسلامی