سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چه مبلي براي چه چيدماني؟


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.10 - 20:21

چه مبلي براي چه چيدماني؟

خراسان/ مبلمان ها به راحتي مي توانند بر احساس و تجربه شما از فضاي داخلي خانه تان تاثير گذار باشند. آن ها مي توانند به شما حس راحتي بدهند يا برعکس وادارتان کنند رسمي و خشک رفتار کنيد. همه ما مبلمان ها را به چشم عناصري که به يک فضا جان مي دهند و به آن روح و عينيت مي بخشند مي شناسيم اما اين عناصر جلوه بخش، همان قدر که مي توانند در زيبايي يک فضا تاثير گذار باشند به همان اندازه هم مي توانند در جهت عکس آن عمل کنند. به گزارش سايت «چيدانه »اين مطلب مي خواهد به شما نشان دهد چگونه مي توانيد چيدمان داخلي زيباتري با توجه به انتخاب درست مبلمان ها داشته باشيد.
توجه ويژه به تزيينات خانه: براي اين که شاهد هماهنگي خوبي ميان تمام اجزاي چيدمان داخلي خانه مان باشيم بايد در هنگام انتخاب مبلمان، کليت فضا و تزيينات آن را نيز در نظر بگيريم؛ براي مثال اگر در خانه تان گچبري هاي زيبا و پر از جزئيات، وسيله هاي دکوري چوبي و آينه هاي قدي يافت مي شود به اين معناست که فضاي داخلي شما سبک کلاسيک دارد و بنابراين بايد مبلمان هايي که انتخاب مي کنيد سبکي کلاسيک داشته باشد. مبلمان با سبک مدرن هماهنگي فضا را از بين مي برد و باعث بر هم خوردن نظم چيدمان داخلي فضايتان مي شود.
توجه به بافت مبلمان: بافت مبلمان رابطه مستقيمي با ايجاد حس راحتي و آرامش در فضا دارد. اگر در چيدمان داخلي خانه تان از وسيله هاي دکوري چوبي زياد استفاده کرده ايد، بهتر است مبلمان هايتان چوبي نباشد تا چيدمان داخلي سنگين و تيره نشود، بهتر است در کنار اين وسيله هاي چوبي از مبلمان هاي تمام پارچه با رنگ هاي روشن استفاده کنيد زيرا چوب به طور ذاتي جاذب نور است و رنگ هاي روشن اين کمبود نور را در فضاي داخلي خانه جبران خواهد کرد.
هماهنگي رنگ مبلمان با چيدمان داخلي: اگر خانه کوچک يا کم نوري داريد بهتر است قيد مبلمان هاي پارچه اي پفکي و بزرگ تيره رنگ را بزنيد و خانه تان را به سمساري تبديل نکنيد. سعي کنيد مبلمان هاي ظريف با ابعاد کوچک و از ۱۲ رنگي که با هر چيدماني هماهنگ مي شوند استفاده کنيد. در خانه هاي بزرگ، دست تان در انتخاب رنگ مبلمان باز تر است و مي توانيد از مبلمان هايي با چند رنگ و پارچه متفاوت براي تنوع بخشيدن به فضايتان استفاده کنيد.
نکته اي مهم درباره مبل مان L شکل: بر خلاف تصور خيلي از مردم که فکر مي کنند مبل هاي L شکل نجات بخش چيدمان داخلي ساده خانه آن هاست؛ هميشه هم اين طور نيست. اگر در چيدمان داخلي خانه تان از يک دست مبل بهره مي بريد، بهتر است از اين نوع مبل ها صرف نظر کنيد زيرا اين کار فضاي خانه تان را خالي نشان مي دهد و باعث بر هم خوردن نظم و تقارن چيدمان داخلي خانه تان خواهد شد و بر عکس اگر از دو دست يا تعداد بيشتري مبلمان بهره مي بريد، اين مبل هاي L شکل به شما در تفکيک فضايي کمک خواهند کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مبلي كه خودم برأى باربي درست كردم