فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پوسترهای حبل الله با موضوع وحدت+لینک دانلود


به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، محمد جواد قاسمپور ، دبیر اجرایی فراخوان پوستر کشوری حبل الله گفت: بیش از 100 پوستر، حاصل کارگاه (حبل الله) با موضوع وحدت آماده ی دانلود و استفاده عموم مردم است.
وی ادامه داد: این پوسترها که حاصل تلاش قریب به 90 هنرمند از 12 شهر کشور در کارگاه 4 روزه حبل الله در قم بود، هم اکنون از سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب قابل دانلود هستند.
این آثار در قالب دو مجموعه 108 و 109 ارائه شده اند و و نسخه انگلیسی، عربی و فرانسه آنها نیز بزودی در سایت نهضت بارگذاری خواهد شد که به صورت رایگان برای تمام مردم قابل دانلود و استفاده می باشد. با ارائه این مجموعه، آثار نهضت مردمی پوستر انقلاب از مرز 1000پوستر گذشت.

 

محمد جواد قاسمپور گفت: این محصولات که حاوی محتوا و مضمون وحدت آفرین است آماده توزیع در فضای حقیقی و مجازی می باشد و همه فعالان و دلسوزان می توانند نسبت به بازنشر آن در همه جوامع مجازی و مراکز حقیقی و به اشتراک گذاشتن آن با مرتبطین داخلی یا خارجی خود، در امر ترویج وحدت سهیم گردند.
وی افزود: همزمان با هفته وحدت در شهرهای تهران،قم، مشهد، اصفهان و... این آثار به صورت اکران شهری و نمایشگاه های خیابانی به معرض دید عموم در خواهد آمد.

 

گفتنی است کارگاه سه روزه حبل الله، که با حضور اساتید برجسته حوزه گرافیک از جمله مسعود نجابتی و محمدرضا دوست محمدی همراه بود، به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون هنر شیعی و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، اتحادیه بین المللی امت واحده و مجموعه فرهنگی سرچشمه و همچنین با میزبانی مسجد مقدس جمکران از 24 تا 27 آذرماه برگزار گردید.
همچنین امکان ارسال به صورت اینترنتی نیز پیش بینی شده بود.

 

علاقه‌مندان می توانند علاوه بر اینجا و اینجا، به این آثار در صفحه های رسمی نهضت مردمی پوستر انقلاب در جوامع مجازی و همچنین سایت هنر مقاومت و شیعه آرت دسترسی پیدا نمایند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/F30ONG


ویدیو مرتبط :
اعتصام به حبل الله کلید وحدت