فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آلبوم جدید کیهان کلهر با همکاری «رامبرانت فرریش» ضبط می‌شود/ همکاری حسین علیزاده با گروه هلندی


به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، آلبوم جدید کیهان کلهر با گروه تریوی «رامبرانت فرریش» در اوزنابروک هلند در حال ضبط است. ایده خلق این آلبوم بعد از همکار و اجرای کنسرت مشترک کلهر و رامبرانت شکل گرفت.

رامبرانت فرریش درمورد این آلبوم و همکاری با کیهان کلهر خود نوشته است: «فستیوال هنر معاصر که در ماه نوامبر برگزار شد، به من این امکان را داد که با هنرمندی کار کنم که شدیدا عاشق موسیقی‌اش هستم و این هنرمند کسی نیست جز کیهان کلهر.»

رامبرانت فرریش پیانیست و آهنگساز سبک «جز سنتی آمریکایی» است. دانش وی در مورد هنر موسیقی در بخش‌های مختلف جهان احاطه این هنرمند را در نوازندگی و آهنگسازی با رویکردی جهانی ترقی بخشیده است و کنسرت‌ها و آلبوم‌هایی موفق به مخاطبان عرضه داشته است.

علاقه رامبرانت به سازهای ایرانی سنتور و قانون وی را به سفری موسیقایی در سال 2013 با عنوان «فورته پیانوی معاصر» وا داشت. وی موسیقی خاورمیانه را با سبک باروک کلاسیک درآمیخته و بصورت بداهه به اجرا با این تلفیق می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، رامبرانت فرریش قرار است سال 2016 با همکاری حسین علیزاده به صورت سه نوازی پیانو، ویلنسل و تار ایرانی اثری تلفیقی یا «فیوژن» خلق کند.

انتهای پیام/

 

 


ویدیو مرتبط :
کیهان کلهر و گروه Rembrent Frerichs trio هلندی-HD