امام جمعه گرگان: معلمان ایمان و علم را همزمان به دانش آموزان بیاموزند


نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نقش معلمان را در تعلیم و تربیت خطیر بیان کرد و گفت: کار معلمی آموزش علوم مختلف و همراه با آن آشنا کردن بیشتر دانش آموزان با خدا، پیغمبر (ص) و ایمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع نمازگزاران این هفته شهر گرگان، اظهار کرد: معلمان سرکلاس درس به هر دو مقوله آموزش علوم و آشناسازی بیشتر دانش آموزان به ایمان به خدا، دوشتن داشتن خدا، پیامبر (ص)، اهل بیت (ع)، بزرگان اهل اسلام و مفاخر کشور توجه کنند و به یاد داشته باشند که مدیریت آتی کشور در دست این قشر است.

امام جمعه گرگان افزود: توجه به این مهم در تعلیم و تربیت مهم است و معلم اثرگذاری بسیار پررنگی نسبت به سایر اقشار در تربیت نیروی انسانی آینده کشور دارد.

نورمفیدی هم‌چنین با اشاره به 12اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، گفت: این شهید والامقام به فکر مادیات و مقام نبود و تمام تلاش خود را صرف گسترش علوم اسلامی در جامعه کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امتیاز ویژه شهید مطهری این است که آنچه را در راه تحصیل علم کسب کرد، در خدمت به مکتب اهل بیت(ع) قرار داد.

خطیب جمعه گرگان هم‌چنین با تبریک هفته گرامیداشت کار و کارگر، گفت: کارگران نقش والایی در توسعه و بالندگی کشور داشته و دارند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما را دنیای غرب تحریم کرد، ولی کارگران و جوانان این مرز و بوم با تلاش و فعالیت در حوزه‌های مختلف توانستند با نوآوری و خلاقیت، دنیا را با کارکرد خود به تعجب وا بدارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: هم اینک نیز همه و به ویژه قشر کارگر باید تلاش کنند که کشور به جایگاه مطلوب و توانایی تولید در حوزه صنایع بزرگ همچون هواپیماسازی و خودروسازی و نیز توسعه بخش کشاوزی دست پیدا کند.

نورمفیدی افزود: کارگران به کار به عنوان یک امر قدسی و آسمانی نگاه کنند و این فرهنگ باید در کشور نهادینه شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سخنرانی امام جمعه دولت آباد در همایش دانش آموزان برتر