فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هفتمین «شب آواز ایرانی» ۵ دی‌ماه در حوزه‌هنری برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، در هفتمین شب آواز ایرانی، شنبه پنجم دی‌ماه، حمیدرضا نوربخش سخنرانی می‌کند.

در این برنامه که روز شنبه پنجم دی‌ماه ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، این خواننده پیرامون «نگاهی به آواز از گذشته تا به امروز و جایگاه تکنیک در آواز ایران» سخنرانی می‌کند.

خواننده آلبوم‌‌های موسیقی «آسمان»، «پرده عشاق»، «پنهان چو دل» و «کوچ بنفشه‌ها» در این نشست ماهانه به بررسی نگاهی به تاریخچه آواز در صد سال اخیر خواهد پرداخت و بخش دیگری از صحبت‌‌های او به «جایگاه تکنیک در آواز ایران» اختصاص خواهد داشت.

گفتنی است کاظم واعظی، مصطفی حامدی، داوود حاجی‌حیدری و فاضل جمشیدی از دیگر خوانندگانی هستند که در این نشست ماهانه به اجرای آواز می‌پردازند. این در حالی است که حسن جعفری‌تبار، امین میراحمدی، فرامرز کلانتری، حسین پرنیا و پژمان پرنیا نیز به عنوان نوازندگان این محفل خواهند بود.

هفتمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه پنجم دی‌ماه ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VH5Z9X


ویدیو مرتبط :
شب شعر" مهر و ماه " به همت حوزه هنری خراسان جنوبی