اکبری: می‌توانستیم روی سکو برویم/ خارجی‌ها برای بردن آبروی ورزشکار ایرانی خیلی تلاش کردند


پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم پیکان در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: این مسابقات واقعاً سطح بالایی داشت و تیم‌های خوب دنیا در آن حضور داشتند. برای مثال تیم ملی روسیه اگر در دریافت مشکل داشته باشد در این مسابقات از وجود دو بازیکن به نام‌های لئون و اندرسون استفاده می‌کند و به کمک آنها ضعف دریافتش را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: ما در این مسابقات عنوان چهارم را کسب کردیم که از دید من نتیجه خوبی بود اما می‌توانستیم سوم هم بشویم. من همیشه دوست دارم حداقل روی سکو قرار بگیرم و از این نظر از نتیجه کسب شده راضی نیستم اما معتقدم همه تلاش کردند و تا آخرین لحظه برای موفقیت پیکان جنگیدند.

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نماینده آرژانتین شدیم در حالی‌که در مرحله مقدماتی همین تیم را با حساب 3 بر صفر شکست داده بودیم. البته من معتقدم اختلاف ما با این تیم در حد پیروزی3 بر صفر نیست و اگر 10 بار دیگر هم با این تیم بازی کنیم احتمالا نتیجه 3 بر 2 کسب خواهد شد اما در‌ آن روز بازیکنانم فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و نماینده آرژانتین را 3 بر صفر شکست دادند.

اکبری در خصوص اخباری که در مورد یکی از بازیکنان این تیم در رسانه‌های برزیلی مبنی بر فساد اخلاقی منتشر شد، تصریح کرد: بازیکن من به دلیل برخورد فیزیکی با یکی از خدمه هتل از محل اسکان تیم اخراج شد. در آن روز بازیکن من از آسانسور مخصوص خدمه استفاده کرد که در این بین چرخ یکی از خدمه به پای آن بازیکن برخورد کرد و موجب بروز درگیری فیزیکی بین آنها شد.

وی افزود: رئیس هتل نسبت به این موضوع شکایت کرد و مسئولان فدراسیون جهانی هم اعلام کردند این بازیکن باید هتل را ترک کند. من فکر می‌کنم فدراسیون جهانی انتظار رفتار بهتری را از ورزشکاران دارد و به همین دلیل چنین رایی را صادر کرد. البته شاید این که بازیکن من در سال 2011 هم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به دلیل درگیری در جریان یک مسابقه محروم شده بود هم این موضوع را تشدید کرد.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ما بدون شک این موضوع را از طریق فدراسیون جهانی پیگیری خواهیم کرد چرا که نامه مسئولان را در مورد علت این اتفاق در اختیار داریم. در زمانی که ما درگیر مسابقات بودیم یک هواپیمای روسی سقوط کرد و بیش از 200 نفر کشته شدند که برخی شبکه‌های خارجی تنها 2 بار این خبر را زیرنویس کردند اما برای بردن آبروی ورزشکار ایرانی بارها خبر دروغ خود را پخش کردند.

اکبری در خصوص بازی روز یکشنبه برابر بانک سرمایه اظهار داشت: ما در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به هماهنگی خیلی خوبی رسیده‌ایم. این موضوع می‌تواند در لیگ هم به ما کمک کند. تنها مشکل ما عدم سازگاری بازیکنان با شرایط زمانی و آب وهوایی تهران است. با وجود اینکه پس از بازگشت از برزیل چند جلسه تمرین هم برگزار کرده‌ایم اما بازیکنان هنوز خسته هستند که امیدوارم این موضوع روی کیفیت کار ما تاثیرگذار نباشد.

وی ادامه داد: بانک سرمایه بازیکنان خوب و کادر قدرتمندی دارد و امیدوارم بتوانیم یک بازی بدون حاشیه را مقابل آنها برگزار کنیم که تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند. ما روز چهارشنبه هم باید به مصاف کاله برویم اما چون هنوز اول لیگ است حساسیتی نسبت به این موضوعات نداریم. به عقیده من مرحله پلی‌اف اوج لیگ است و ما باید سعی کنیم که در هفته‌های ابتدایی عملکرد خوبی داشته باشیم. کاله هم تیم خوبی است و از تماشاگران پرشوری بهره می‌برد. امیدوارم مقابل این تیم هم موفق باشیم.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
خیلی خیلی باحال میترکونه(چه شد که ما توانستیم مقابل غرب و شرق بایستیم؟)