فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ماهنامه «سپهر اقتصادی» در قم منتشر شد


به گزارش ایرنا ، مدیر مسئول این ماهنامه در ستون یادداشت آورده است: سپهر اقتصادی بعنوان نخستین نشریه اقتصادی قم در حال پا به عرصه مطبوعات استان می گذارد که فضای رکود در جامعه اقتصادی کشور و استان به چشم می خورد.
لازم است آنگونه که مقام معظم رهبری بارها بر سیاست اقتصاد مقاومتی تاکید نموده اند، همه دست دردست هم با حرکتی جهادی بار دیگر چرخ های تولید و صنعت داخلی را بعنوان اساس اقتصاد مقاومتی به گردش دربیاوریم.
در بخش دیگری ازاین مطلب آمده است: سپهر اقتصادی نیز تلاش می کند تا با ارتباط با بدنه اقتصادی استان به خصوص صنعتگران و فعالان اقتصادی استان بتواند سهمی دراین حرکت داشته باشد و انعکاس اخبار اقتصادی استان بتواند سهمی دراین حرکت داشته باشد و با انعکاس اخبار اقتصادی استان و معرفی پتانسیل های اقتصادی و سرمایه گذاری قم همراه با صاحبان صنعت همگام گردد.
مسئول مسئول ماهنامه درادامه مطلب بیان کرده است: در این حرکت دست تمامی مسئولان، صنعتگران ، تجار و بازرگانان ، فعالان اقتصادی ، اقتصاددانان و همه اقشار فعال در عرصه اقتصادی استان را می فشاریم و امیدواریم بتوانیم در راستای معرفی جنبه های اقتصادی قم با همراهی و همدلی شما گام مثبتی برداریم.
دراین شماره از قول وزیر راه و شهرسازی آمده است: مونوریل و طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) نمونه هایی از پروژه های زیار بار قم ، قم اولین شهر هوشمند قم ، حل مشکل اقتصادی با گسترش وقف ، استاندار قم ، منوریل مشکل جدی را از ترافیک شهر قم حل نمی کند، سرنوشت شهر جدید پرنیان درهاله ای از ابهام ؟! و فرش قم ،صنعتی با قدمت بسار و افقی تاریک به چشم می خورد.
7406/ 6133/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ماهنامه شبکه موسیقی منتشر شد