فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«هربی هانکاک» در فیلم جدید «لوک بسون» بازی می‌کند


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم علمی تخیلی «والرین» که قرار است از اوایل سال میلادی آینده (2016) به کارگردانی «لوک بسون« ساخت آن شروع شود، داستان شخصی به نام «والرین» است که در زمان دست به مسافرت می‌زند.

این فیلم براساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته مشترک «پی‌یر کریستین» و «ژان کلود مزیره» ساخته شده است که تاکنون به 21 زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از 10 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

در حالی‌که پیش از این بازیگرانی چون «کلیو اوون»، «ایتان هاوک» و «کارا دلوین» به این پروژه سینمایی پیوسته‌اند، «هربی هانکاک»،‌بازیگر هالیوودی ضمن اعلام این خبر که پس از  مدتی رایزنی‌، سرانجام قرارداد بازی در این فیلم را امضاء کرده، نوشت، از اینکه قرار است در این پروژه سینمایی با «لوک بسون» همکاری کنم احساس غرور و خرسندی می‌کنم.

هربی هنکاک، بازیگر و موسیقیدان 75 ساله هالیوود است که بیش از نیم‌قرن است که فعالیت خود در این عرصه را آغاز کرده است.

فیلم سینمایی «والرین» قرار است تابستان سال 2017 میلادی به نمایش درآید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/T3K399


ویدیو مرتبط :
لوک لاک لوک ورژن چشم بابا غوری خخخخخ