سروستانی: خدمت به مردم جامعه باید سرلوحه کار تمام نمایندگان باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تمام گروه‌ها و احزاب باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و همه نمایندگان باید بدانند که کرسی‌های مجلس متعلق به کل مردم است نه حزب و گروه و دسته.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه ایسنا، با بیان این که انتخابات یک رویداد بسیار مهم سیاسی بود که با حضور آگاهانه اقشار مختلف به نحو احسن برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه مردم با شناخت کافی که از کاندیداهای خود داشتند توانستند در یک جهت و یک نگاه برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی حرکت و تلاش کنند و با شرکت در انتخابات به ندای رهبری لبیک بگوید.

او یادآور شد: اکنون که بعد ازانتخابات هستیم عده‌ای توانستند رای مورد اعتماد مردم را کسب کنند و عده‌ای هم نتوانستند رای لازم را به دست بیاورند. در مرحله اول حضور همگان قابل تقدیر است ولی در مرحله دوم که پس از انتخابات است باید ببینیم که وظیفه‌ی منتخبین مردم چیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: طبیعتا همه نامزدها پیروز هستند چرا که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند و امروز پس از اعلام نتیجه باید رقابت‌ها کنار برود و به رفاقت‌ها بپردازیم. چرا که همه جریانات متعلق به نظام هستند و باید از برچسب زدن به دیگران پرهیز شود.

سروستانی یادآور شد: هر کس به سلیقه‌ای علاقه داشته و رای داده اما اکنون کرسی‌های مجلس متعلق به کل مردم است و نماینده منتخب مردم باید برای تمام افراد جامعه و پیشرفت کشور تلاش کند. این دعواهای جناحی باید بعد از انتخابات کنار برود و به اموری بپردازیم که سبب شود مشکلات و نیازهای جامعه برطرف شود.

وی گفت: نمایندگان باید در خدمتی که به جامعه خود می‌کنند از مردم تشکر کنند. تهمت زدن و تقسیم‌بندی جناحی باید در بین تمام احزاب و گروه‌ها از بین برود. همه باید در خط ولایت و رهبری تلاش کنند و تمام رقابت‌های خود را برای خدمت به مردم به کار ببرند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سرلوحه کار انبیاء الهی - دکتر محمد علی انصاری