قرار گرفتن نام جلالی و مطهری در لیست اصلاحات هدفمند است


دبیر کل حزب اتحاد ملت ایرانی اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان در سراسر کشور برای 215 کرسی مجلس نامزد معرفی کرده‌اند اظهار کرد: این 215 نفر نوعا اصلاح طلب، بعضا نیروهای بینابینی و یا نیروهای اصولگرایی هستند که به تدریج جذب اصلاحات شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا علی شکوری راد در نشست خبری خود در پاسخ به انتقاد از قرارگرفتن نام کاظم جلالی در لیست اصلاحات اظهار کرد: من با آقای جلالی در مجلس ششم هم دوره بودم و وی را درزمره اصولگرایان معقول می‌دانم.

وی با بیان اینکه جلالی هیچگاه توهین و تخریبی نکرده و شخصیتش مورد احترام ماست، گفت: کاظم جلالی هر چند به لحاظ سیاسی با ما هم فکر نیست اما این ظرفیت در وی وجود دارد که در لیست اصلاحات قرار بگیرد. جلالی، علی نوبخت و بهروز نعمتی از سوی حزب اعتدال و توسعه معرفی شدند و ما آنها را در لسیت قرار دادیم. جلالی در برجام با دولت همراهی کرد.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان این که برخی دیگر از اصولگرایان همچون علی مطهری هم به سمت اصلاحات گرایش پیدا کردند افزود: در این مدت تبلیغات انتخابات، اظهارات مطهری و جلالی همان اظهارات اصلاح طلبان بوده است. قرار گرفتن نام این افراد در لیست اصلاحات یک اقدام هدفمند و با هوشمندی سیاسی است. اکنون دایره اصلاحات گسترده‌تر شده و بخشی از نیروهای اصولگرای معتدل را هم در بر گرفته است.

ادامه دارد...


ویدیو مرتبط :
دفاع علی مطهری از اصلاحات