خبرگزاری ایسنا نمره قبولی را کسب کرده است


فرمانده انتظامی مشهد گفت: خبرگزاری ایسنا منابع خبری خوبی دارد و قطعا نمره قبولی را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سرهنگ حجت نیک‌مرام در جریان بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت سالگرد تاسیس این خبرگزاری و روز دانشجو، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا خبرگزاری خوبی است، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه نزدیک دو دهه از راه‌اندازی آن می‌گذرد شتاب لازم را نداشته است.

وی افزود: ایسنا باید در جایگاه رفیع‌تری از جایگاه فعلی قرار بگیرد هرچند که جایگاه فعلی ایسنا نیز قابل قبول است، اما باید تلاش خود را بیشتر کند.

نیک‌مرام با اشاره به اینکه خبر و خبررسانی یک رسالت بسیار مهم است،‌ گفت: در واقع رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند که این پل دوسویه است، یعنی هم اخبار را از طرف مسئولان که عملیات یا وظیفه خود را انجام می‌دهند به گوش مردم می‌رسانند و هم مسئولان را از دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم باخبر می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که رسانه‌ها رسالت بسیار مهمی دارند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه وضعیت خبر و خبررسانی در ایران خوب است و همه هدف والای اطلاع‌رسانی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: در صورتی که پل ارتباطی میان رسانه‌ها و مسئولان بر مبنای صداقت لازم نباشد اعتماد صورت نمی‌گیرد، اما در حال حاضر این اعتماد بین رسانه‌ها، مردم و مسئولان وجود دارد که نشان از کار درست رسانه‌ها و خبرگزاری‌هاست.

وی اظهار کرد: در برخی از مواقع شاهد بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی در اخبار برخی از رسانه‌ها هستیم که این امر یک آفت در حوزه خبر محسوب می‌شود که ممکن است موجب احساس ناخوشایندی در مردم شود.

نیک‌مرام عنوان کرد: به نظر می‌رسد که خبرگزاری‌ها نمره قبولی خوبی را تا کنون کسب کردند، زیرا خبرگزاری‌ها منابع سایر رسانه‌ها نیز محسوب می‌شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازدید دکتر ستاری از خبرگزاری ایسنا