بیرانوند و امیری پرسپولیسی نمی‌شوند


ورزش سه: در حالی که پرسپولیسی ها به شدت در تلاش هستند تا جانشینی برای سوشا مکانی و هادی نوروزی مرحوم انتخاب کنند، بیرانوند وامیری دو ستاره نفت در صدر فهرست خریدهای سرخپوشان قرار گرفت. به همین خاطر طی روزهای گذشته خبرهای متنوعی در خصوص این نقل و انتقالات به گوش رسید که آخرین مورد برمی گشت به توافق 2 باشگاه برای پرداخت پول و سرخپوش شدن بیرانوند و امیری.

در واکنش به این اخبار حسین آل اسحاق مدعی شد هیچ توافقی صورت نگرفته و باشگاه نفت ستاره هایش را به هیچ تیمی واگذار نخواهد کرد. رئیس کمیته نقل و انتقالات نفت در همین ارتباط گفت: بیرانوند و امیری بازیکنان بسیار خوب ما هستند و مطمئن باشید این دو بازیکن در تیم نفت خواهند ماند و به هیچ تیمی نمی روند. این شایعه سازی ها صحیح نیست و متاسفانه این جوسازی در ابتدای فصل هم برای تیم نفت به وجود آمد. یکی از فعالیت باشگاه های حرفه ای در فوتبال تربیت و فروش بازیکنان برای کسب درآمد است اما این کار باید طبق قوانین فوتبال صورت گیرد.

او در ادامه راجع به توافق دو باشگاه در خصوص پرداخت 800 میلیون تومان برای رضایتنامه هر دو بازیکن افزود: این مساله دروغ است و ما چنین مبلغی را تعیین و اعلام نکردیم. هرباشگاه به دنبال جذب بازیکنان ما است باید مکاتبه رسمی و کتبی انجام دهد. در حال حاضر پنج بازیکن ما مورد توجه باشگاه هایی چون استقلال خوزستان، تراکتورسازی، صبا و سایپا قرار گرفته اند. جلساتی را با مدیران این باشگاه ها برگزار کردیم و به زودی درمورد درخواست آنها تصمیم خود را اعلام خواهیم کرد.

آل اسحاق در پایان گفت: باشگاه نفت برنامه محور است و این را بدانید که تیم خود را برای حضور در 2 جام بسته ایم و به همین دلیل باید تیم قدرتمندی داشته باشیم. سرمربی تیم ما روی این دو بازیکن برای ادامه فصل حساب خاصی باز کرده و تا زمانی که او به این نفرات نیاز داشته باشد، باشگاه برنامه ای برای فروش آنها نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
علیرضا بیرانوند