فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هنر نمایش در صورت توجه به انسانیت مورد اهمیت واقع می شود


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد شنبه شب در مراسم جشن اردیبهشت تئاتر هرمزگان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی ، امنیتی استاندار و جمعی از پیشکسوتان و فعالان نمایش استان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ما به این عرصه ، بلند نظرانه و گسترده است و سعی داریم در آینده ، تئاتر در سبد خرید خانواده ها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تئاتر ، نیازمند نگاهی تخصصی و مردم محور است، افزود : امسال از سوی وزیر فرهنگ به عنوان سال تئاتر نامگذاری شده و در جهت تحقق این شعار، تلاش های بسیار خوبی از سوی انجمن نمایش استان صورت گرفته و شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی نمایش در استان بودیم.
درویش نژاد به ساخت بیش از 27 پلاتو نمایش در سراسر استان اشاره و خاطرنشان کرد: طی تفاهم نامه های متعدد با شهرداران بندرعباس، میناب، بندرلنگه، بستک ، جاسک ساخت پلاتوهای متعدد در دستور کار قرار گرفت که بخشی از آن ها آماده بهره برداری می باشد .
حسین کریمی رئیس انجمن نمایش استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش از برنامه ها و فعالیت های تئاتر هرمزگان از حمایت های استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
بهروز اکرمی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ، از مهمانان ویژه این برنامه بود که با اهدای لوح ویژه از حمایت های وی از حوزه نمایش تقدیر و تشکر به عمل آمد.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس ، کیانوش جهانبخش ، عضو شورای شهر و حبیب الله بهادری از معاونان شهرداری از جمله متولیانی بودند که از آن ها با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
7198/ 6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توجه،توجه،سریال ایمان{سرنوشت قراره توشبکه نمایش پخش بشه