سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



بچه های شین آباد با وزیر بهداشت دیدار می کنند


سلامت نیوز:بچه های شین آبادی که چند سال قبل بر اثر حادثه ای دچار سوختگی شدند، در حاشیه پنجمین همایش کشوری سوختگی، با وزیر بهداشت دیدار خواهند کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر محمد جواد فاطمی رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانبه تشریح جزئیات حضور بچه های شین آبادی در پنجمین همایش کشوری سوختگی اشاره کرد و گفت: بچه های شین آبادی به سه منظور در این همایش حاضر خواهند بود.

وی افزود: دیدار با وزیر بهداشت، یکی از علل حضور بچه های شین آبادی در این همایش خواهد بود.

فاطمی همچنین از تشکیل کمیسیون پزشکی و ویزیت مجدد بچه های شین آبادی خبر داد و گفت: روند ادامه درمان این بچه ها، در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی، در ادامه به برپایی نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی بچه های شین آبادی در این همایش اشاره کرد و افزود: قرار است بچه های شین آبادی، کارهای نقاشی و صنایع دستی که خود تهیه کرده اند، در معرض دید عموم قرار دهند.

به گفته فاطمی، پنجمین همایش کشوری سوختگی، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۵ و ۶ اسفند) در مرکز همایش های رازی برپا می شود.

رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به بالا بودن آمار حوادث سوختگی در کشورمان، اظهارداشت: متاسفانه روند درمان افراد دچار سوختگی در کشور نیز وضعیت مطلوبی ندارد.

وی همچنین از کمبود تخت های ویژه سوختگی به عنوان مهمترین معضل در مسیر درمان بیماران سوختگی نام برد.


ویدیو مرتبط :
دیدار کوچکترین مرد دنیا و وزیر بهداشت !!