بارش برف سنگین در منطقه طارم سفلی


رئیس اداره راه و شهرسازی طارم سفلی گفت: با آغاز موج جدید سرما و بارش برف از شب گذشته ارتفاع بارش‌ها در گردنه‌های اردک، سماق و فیله ورین در حدود 40 سانتی‌متر و در روستاهای کوهستانی به بیش از 30 سانتی‌متر رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، ابراهیم آبادی با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌های اردک، عباس آباد، سماق و فیله ورین گفت: با آغاز بارش سنگین برف، اکیپ‌های راهداری طارم جهت ایمن سازی مسیر راهی جاده شدند.

رئیس اداره‌ی راه و شهرسازی طارم گفت: ماشین آلات راهداری شامل چهار دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر و سه دستگاه کامیون نمک پاش به همراه 15 نفر از عوامل راهداری جهت بازگشایی راه‌های ارتباطی و همچنین امدادرسانی به مسافران در راه مانده راهی جاده‌ها شدند.

وی با اشاره به بارش سنگین و وقوع کولاک شدید در این منطقه اظهار کرد: دسترسی تعدادی از مسیرهای راه روستایی شامل روستاهای سماق، شیخلر، زه آباد، اردک، عباس آباد، رزان، نگین، چمن امیرآباد، گونج و فیله ورین به دلیل بارش سنگین برف مسدود است.

ابراهیم آبادی افزود: عملیات برفروبی و نمک پاشی توسط پرسنل این اداره آغاز و با وجود کولاک شدید همچنان ادامه داشته و با تلاش شبانه روزی راهداران مسیرهای ارتباطی و راه‌های مسدود شده در حال بازگشایی و ایمن‌سازی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی طارم با اعلام این خبر از مردم درخواست کرد با توجه به پیش‌بینی وضع هوا ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات و امکانات زمستانی جهت تردد در منطقه طارم از سفرهای غیرضروری در این مسیر پرهیز کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بارش برف سنگین