فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش جلوه هایی از طبیعت چهار استان کشور از دریچه دوربین هنرمند آستارایی


به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه انفرادی عکس ، آثاری از معین سنجریان با موضوع آزاد در معرض دید عموم گذاشته شده است .
در این نمایشگاه ، طبیعت و پدیده های مختلف انسانی در 30 تابلوی جوانترین عکاس هنری آستارا جلوه گری می کند.
پدیده های از طبیعت استان های گلستان ، گیلان ، خراسان شمالی و مازندران از عمده آثار هنری عرضه شده در این نمایشگاه است.
سنجریان در کنار پردازش به موضوع طبیعت از زندگی ماشینی و مشکلات و دردهای چیره شده بر چهره انسان ها نیز غافل نبوده است.
رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای معرفی آثار هنری هنرمندان شهرستان آستارا به دانشجویان قدم های موثری را برداشته است.
علی حیدر جوینده با اشاره به اینکه ایجاد فضاهای هنری زمینه کشف استعدادهای برتر در رشته های مختلف را در بین دانشجویان فراهم می کند ، افزود: محیط دانشگاه این اجازه را به ما می دهد تا در راستای اعتلای ابعاد علمی از آثار تولیدی هنرمندان در حوزه فرهنگ نیز حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: معین سنجریان از جمله هنرمندان خوش آتیه شهرستان آستارا است که تاکنون برپایی چهار نمایشگاه گروهی و دو نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری خود دارد.
وی با بیان اینکه این هنرمند مدرک عکاسی خود را از انجمن سینمای ایران اخذ کرده است ، اظهار کرد: تصویربرداری فیلم های آتا ، مهره ها و هم چنین مستند زیر بال های کاسپین از جمله فعالیت های هنری این هنرمند 23 ساله محسوب می شود.
جوینده در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو ، گفت: طی روزهای 15 و 17 آذر ماه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو به ترتیب شاهد برگزاری کارگاهی با عنوان عروج خردورزی و نیز برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی خواهیم بود.
نمایشگاه انفرادی عکس به مدت یک هفته در سالن همکف مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد آستارا دایر است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در سال 1366 تاسیس شده و هم اینک سه هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع است.ک/3
7105/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جلوه طبیعت با اقیانوس اشباح