سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



حفظ اصول و مبانی انقلاب از اولویت های بانوان ایران اسلامی


حفظ اصول و مبانی انقلاب از اولویت های بانوان ایران اسلامیطنین یاس/ در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تاکید بر حفظ اصول و مبانی انقلاب توسط بانوان ایران اسلامی، عنوان شد: دهه فجر اوج بصیرت ملت ایران اسلامی می باشد.

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است که توانست حکومت الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

حادثه بزرگ و دوران سازی که در ۲۲ بهمن ۵۷ اوج پیروزی را طی کرد وجدان بیدار ملت آنرا (بهار آزادی) نام نهاد که صولت سرمای استبداد وابسته را شکست و همین وجدان پاک بود که ، ماهیت انقلابش را در شعار گویای آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بیان کرد و اینک ۳7 سال از آن واقعه ی عظیم گذشته است و در این دوران ملت شریف شاهد کامرواییها و ناکامیها، شادیها و رنج ها و گشایش ها و سختی ها بوده است ولی برآیند حرکت دوران ساز او مثبت و انشاء الله به سوی هدف مقدسی بوده است که انقلاب بزرگش آنرا تعیین کرده است.

ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی نیز در طول این سالیان همواره شکرگزار این نعمت بی‌بدیل پروردگار بوده و هست و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وفاداری و پایبندی خویش به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داده و در دفاع از این ارزش‌ها تا پای جان ایستاده است.

امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام بخش نهضت‌های بسیاری از کشورهای عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز "ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق طلبی و عدالت خواهی".

توطئه تجزیه ایران، جنگ تحمیلی و رواج امواج سهمگین تروریسم و حتی تلاش برای براندازی بصورت کودتا همزمان با فشارهای بیرونی بصورت تحریم های گسترده و تشویق و حمایت از دشمن متجاوز و تروریستها موانع بزرگی پیش پای ملت ما بوده است که به یاری خداوند و در اثر هوشیاری این مردم و مقاومت آنان و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) و تلاش مسئولان محترم در همه دوره ها از میان برداشته یا کم اثر شده است ولی هزینه ای که مردم نیز پرداخته اند کم نیست شهادت صدها هزار نفر از فرزندان رشید این ملت از جمله نمونه های والای مبارزه و جهاد و مدیریت و راهبری کشور در قوای مختلف و تعداد بیشتری از مردان و زنان بزرگواری که افتخار آزادگی و جانبازی را بجان خریدند.

اما با وجود تمامی دسیسه‌ها، دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رویش‌های دائمی و جاری انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی، همچنان ادامه دارد.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به دوستداران، معتقدین و وفاداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میدارد؛ چون همیشه، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظ الله) در راه حفظ و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و بصیر ایران کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهد نمود و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور باشکوه صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به نمایش خواهد گذاشت.


منبع: طنین یاس


ویدیو مرتبط :
کالبدشکافی مبانی و اصول طب اصیل اسلامی قسمت اول