فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع آلودگی هوا


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از برج میلاد تهران، این نمایشگاه با شعار 'هوای شهرم را آبی کشیدم ' در حمایت از کودکان کار برپا می شود.
این نمایشگاه یک روزه همزمان با روز هوای پاک (29 دی ماه) آثار نقاشی کودکان کار دو مدرسه 'صبح رویش' در منطقه 12 و 'ایلیا' در منطقه 20 است.
عواید فروش این نقاشی ها که در گالری شرقی برج میلاد به نمایش گذاشته می شود، به نفع کودکان کار این دو مدرسه هزینه می شود.
این نمایشگاه با مشارکت برج میلاد تهران و هفته نامه 'تهران شهر' و با حضور هنرمندان و ورزشکاران گشایش می یابد.
علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

** برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع زنان ایل کلهر
پریا جانجانی مجموعه 'سَه روین ' که شامل 11 اثر نقاشی است را برای نمایش به گالری عقیلی می برد.
این آثار که با تکنیک آکریلیک و رنگ روغن در ترکیب با میکس مدیا روی بوم در ابعاد مختلف انجام گرفته، روایتی از زنان کرد ایل کلهر است که در غرب کشور زندگی می کنند.
این مجموعه حاصل عکاسی، دیتیل گیری و فریم بندی از پرتره یا فیگورهای واقعی است که با هدف نمایش زنان کُردِ ایل کلهر و زیبایی هایی ذاتی آنها به نمایش درآمده است.
فیگورها و پرتره های این زنان در سفیدی مطلق زمینه به تصویر درآمده زیرا آنها به تنهایی قادر هستند، ویژگی های خود را
به بیننده انتقال دهند.
این مجموعه با نام کُردی سَه روین یا همان سروین که به معنای پوشش روسری مانند زنان کرد در زبان و فرهنگ عامیانه است بیان کننده فرهنگ، قدمت، اصالت، لباس و ناگفته های زنان کُرد نیز است.
این نمایشگاه از روز جمعه 25 تا چهارشنبه 30 دی ماه در گالری عقیلی به نشانی شهرک غرب، خیابان سیمای ایران میزبان علاقه مندان است.
فراهنگ**9338**

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانلود فوتیج با موضوع آلودگی هوا