عضویت "تجارت طلایی" در مجمع جهانی مراکز خرید


ماهنامه تجارت طلائی، اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برندهای برتر کشور، به‌صورت رسمی و توامان به عضویت مجمع جهانی مراکز خرید (ICSS) و بخش خاورمیانه این تشکل (MECSC) که یک نهاد مطالعاتی، علمی و بین‌المللی در حوزه مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی است، درآمد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عضویت ماهنامه تجارت طلائی که در سه سال اخیر به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده، با درخواست موسس و سردبیر نشریه صورت گرفت.

مهندس شاهرخ کشاورز سردبیر ماهنامه تجارت طلائی، حصول این موفقیت را حاصل استمرار و تلاش مداوم این مجموعه در انتشار 33 شماره از این نشریه، فعالیت مستمر سایت ماهنامه، برگزاری بیش از 20 میزگرد علمی و اقتصادی تخصصی در حوزه مراکزخرید و دست آخر برگزاری دو دوره از مراسم اسکار با شکوه برندهای برتر مراکز خرید کشور دانست.

وی افزود: امیدواریم با توجه به تفاهم‌های به‌عمل آمده بتوانیم از اطلاعات مدون و جامع این نهاد استفاده کرده و با انعکاس آخرین علوم و دستاوردهای این حوزه در سطح بین‌المللی برای ارتقای دانش فعالان صنعت مراکز خرید کشور قدم برداریم.

وی افزود: این انجمن در حال حاضر بیش از 55هزار عضو دارد که همگی از صاحبان مراکز خرید، سرمایه‌گذاران، مدیران، متخصصان بازاریابی، فروشندگان و دانشگاهیان هستند و به این جامعه در بیش از 9 کشور دنیا خدمت‌رسانی می‌کند.

سردبیر ماهنامه تجارت طلائی ادامه‌داد: این انجمن با بیش از 25 انجمن ملی و منطقه‌ای در سراسر جهان در ارتباطی تنگاتنگ قرار دارد و با آنها در رابطه با طیف گسترده‌ای از موضوعات تجاری مرتبط همکاری می‌کند.

کشاورز در رابطه با اهداف این انجمن گفت: هدف از این تشکل کمک به اعضا برای توسعه تجارت آنان از طریق ایجاد ارتباط، آموزش، تحقیق، مبادله اطلاعات و فعالیت در زمینه قانون‌گذاری و ایجاد مقررات مدیریت مراکزخرید است.

وی افزود: امیدواریم ماهنامه تجارت طلائی بتواند با بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی و تحقیقاتی که این انجمن در حوزه‌های مختلف در اختیار ما قرار داده، در توسعه و پیشرد صنعت ایجاد مراکزخرید و ارتقای دانش خرده‌فروشی، بهره‌برداری و توزیع تجاری کالاها و خدمات مصرفی قدم بردارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟