سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



با باغچه و گلخانه خانگی طراوت بهار را به آپارتمان خود بیاورید!


با باغچه و گلخانه خانگی طراوت بهار را به آپارتمان خود بیاورید!چیدانه/ همه ما به خوبی می دانیم نماینده بهار در دکوراسیون داخلی خانه، گلدان های کوچک و بزرگی هستند که در گوشه گوشه خانه جای گرفته اند، این گلدان ها علاوه بر زیبایی ظاهری که به دکوراسیون داخلی خانه می بخشند، باعث تلطیف فضا و تصفیه هوای خانه هم می شوند، اما راه های مختلفی برای آوردن این نماینده های خوش چهره به دکوراسیون داخلی وجود دارد و تنها محدود به استفاده از گلدان ها نمی شود.
۱. استفاده از گلخانه های خانگی در دکوراسیون داخلی منزل
گلخانه های خانگی زیبا را به دکوراسیون منزل بیاورید و از بودنشان در خانه احساس رضایت و آرامش کنید، این گلخانه ها می توانند از نوع یکطرفه باشند که به راحتی در فضاهای کوچک هم جا شوند. البته این گلخانه انواع و اقسام مختلفی دارد که شما می توانید با مراجعه به اهالی فن متخصص در زمینه گیاهان خانگی، گلخانه های خانگی و باغبانی با آن ها آشنا شوید.
۲. آلاچیق های گلخانه ای
این گلخانه ها می توانند کاربری های دیگری مانند آلاچیق و یا فضای نشستن در محوطه بیرونی خانه را هم داشته باشند. با این کار شما با یک تیر دو نشان را می زنید، هم می توانید خانه ای سبز و با طراوت با گلخانه های خانگی کوچک داشته باشید، هم می توانید جایی سرپوشیده برای مهمانی های عصرگاهی در حیاط و محوطه بیرونی خانه داشته باشید.
۳. تراریوم ها، گلخانه هایی در مقیاس کوچکتر برای دکوراسیون منزل
تراریوم ها گلخانه های زنده ای هستند که هم می توانند در مقیاس بزرگ اجرا شوند و هم در مقیاس کوچک. آن هایی که مقیاس کوچک و به اصطلاح رومیزی دارند می توانند روی میز و یا هر جای دیگری که شما بخواهید قرار بگیرند، البته هم می توانید آن ها را از بیرون خریداری کنید و هم می توانید یکی از آن ها را خودتان بسازید.
۴. گلدان های کوچک و مینیمال برای دکوراسیون داخلی خانه
اگر به سبک مینیمال علاقه دارید، می توانید در گوشه و کنار خانه تان از گلدان هایی با ابعاد و اندازه های کوچک استفاده کنید. این روزها به هر جا که سر بزنید می توانید گلدان های زیبا و رنگارنگ کاکتوس ها را ببینید و آن ها را تهیه کنید و در هر قسمت از دکوراسیون داخلی خانه تان که خواستید از آن ها استفاده کنید. روی کتابخانه ها، روی میز های بغل مبلی، حتی این گلدان های مینیمال و کوچک می توانند برای تزیین اپن یا همان کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند.
۵. استفاده از دیوار سبز در دکوراسیون داخلی منزل
این روزها دیوارهای سبز را در بیشتر خانه های مدرن می توانیم ببینیم. این دیوارها عناصر کاربردی هستند که می توانند حسابی هم به جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه کمک کنند، هم به سلامتی هوای خانه کمک می کنند.
۶. دیوارهای سبز در فضای بیرونی خانه
دیوارهای سبز فقط مختص دکوراسیون داخلی خانه نیستند و می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون فضاهای بیرونی خانه مانند بالکن های نیز بهره برد، عکس بالا یکی از زیبا ترین نمونه های این دیوار های سبز را به شما نشان می دهد که در تراس یک خانه اجرا شده است.
۷. باغچه هایی در دل دکوراسیون داخلی خانه
گل و گلدان های می توانند کاملا با دکوراسیون داخلی خانه تان یکی شوند. شما می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان المان هایی را تعبیه کنید که کاملا عملکرد گلدان ها را داشته باشند اما کاملا با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگ باشند. مثل همین خانه ای که در عکس بالا می بینید که گلدان کاملا در دل دکوراسیون داخلی آشپزخانه جای گرفته است و علاوه بر زیبایی که به آن بخشیده کاملا با کابینت های آشپزخانه ست است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چیدانه


ویدیو مرتبط :
طراوت بهار