فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی مسابقه «شب کوک» شد


به گزارش خبرگزاری فارس، هادی دمیرچی تهیه کننده شب کوک ضمن اعلام این خبر، در توضیح زمان آغاز سری دوم این مسابقه خوانندگی گفت: «کارشناسان برنامه یعنی فریدون آسرایی، مهدی یغمایی و پوریا حیدری با حضور در لوکیشن جدید ضبط این برنامه، ضمن انعقاد قراردادهای جدید، طرح ها و ایده هایشان را برای سری دوم این برنامه بازگو کردند و در این بین «فرهاد برنجان» از موزیسین های قدیمی حوزه موسیقی نیز به تیم داوری «شب کوک» در سری دوم اضافه شده‌اند.»

دمیرچی درادامه افزود: «در دور دوم 108 نفر در دور نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا سرانجام نفرات برگزیده معرفی شوند.»

این تهیه کننده در توضیح تفاوت های این سری با سری قبلی این برنامه که انتقادهایی را در برخی رسانه ها در پی داشت، گفت: «سری جدید برنامه به هیچ عنوان قابل مقایسه با سری اول نیست. دکور و لوکیشن برنامه به شدت عالی و بکر از آب در آمده و قطعا به محض آغاز پخش سری جدید، خیلیها تفاوتها را احساس خواهند کرد. فضایی زیبا در کنار تیم تقویت شده تصویربرداری و دکوری قابل توجه در کنار حضور استاد مسعود فروتن قطعا اتفاقات جالبی را در تولید سری جدید رقم خواهند زد.»

بر اساس این گزارش، اواسط دی ماه تاریخ آغاز پخش سری دوم «شب کوک» از شبکه نسیم است که «باربد بابایی» اجرا و کارگردانی هنری آنرا بر عهده دارد و «مجید دمیرچی» نیز جانشین تهیه کننده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CYIP29


ویدیو مرتبط :
مسابقه خوانندگی شب کوک-پیمان ثانی