فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح پارک و رونمایی از تندیس قاریان مهاجر الی‌الله در حاشیه مسابقات سراسری قرآن


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس در کنار برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم پارک قاریان مهاجر الی‌الله در شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود.

احمد خالدی معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این پارک واقع در میدان آزادگان کرمانشاه است که بلافاصله بعد از برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مسئولان کشوری و لشکری افتتاح خواهد شد.

وی از نصب تندیس قاریان مهاجر الی‌الله در این پارک خبر گفت: تندیس قاریان درگذشته در فاجعه منا در حال ساخت و نصب در این پارک است که روز افتتاحیه از این آثار رونمایی خواهد شد.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری 86 محفل انس با قرآن در کنار مسابقات خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جانبی مسابقات برپایی محافل انس با قرآن است که در کنار مسابقات با حضور قاریان بین‌المللی کشور و محمد ابراهیم قاری بین‌المللی پاکستانی و نفر سوم مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایشی در کنار مسابقات خبر داد و گفت: نشست هم‌اندیشی معاونان فرهنگی اجتماعی و کارشناسان قرآنی ادارات کل اوقاف استان‌ها در کنار مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش فارس سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 28 آذر لغایت 5 دی‌ماه 1394 به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MVFTD7


ویدیو مرتبط :
مداحی رمضانپور در رسای قاریان مهاجر الی الله