محسن ترکی: بسیار خوشحالم!


محسن ترکی می‌گوید از انتخابش به عنوان بهترین داور نیم فصل بسیار خوشحال است و از همه تشکر می‌کند.

به گزارش ایسنا، محسن ترکی پس از انتخابش به عنوان بهترین داور نیم فصل اظهار کرد:‌ من از همه تشکر می‌کنم و از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجم. امروز وقتی به اینجا آمدم اساتیدی را دیدم که روزی قضاوت‌شان را از طریق تلویزیون می‌دیدم. من درس‌های زیادی از آن‌ها گرفتم که بخشی از آن‌ها مسائل اخلاقی بود.

وی افزود: وقتی این اساتید را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد چون واقعا آن‌ها را دوست دارم. البته امروز حسن روشن را هم دیدم. زمانی که من کودک بودم گل‌های زیبایش را از طریق تلویزیون تماشا می‌کردم. خوشحالم که امروز به اینجا آمد و باعث خوشحالی ما شد.

برترین داور نیم فصل نخست درباره این مراسم گفت: از همه کسانی که این مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم. خارج از این مراسم افراد زیادی سعی در تخریب داوران دارند و با مصاحبه‌های خود جو منفی را به وجود می‌آورند. تشکر می‌کنم از حامی مالی داوران. متاسفانه در سال‌های گذشته بعضی از مطبوعات فشارهای زیادی را علیه ما وارد کردند که چندان خوب نبود. به جامعه داوری خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که نشان دادند اشتباهات داوری در نیم فصل نخست به دلیل عدم آمادگی بدنی آن‌ها نبوده چرا که امروز در امتحان و آزمایشی که از داوران گرفته شد آمادگی 98 درصدی خود را نشان دادند. معلوم شد که اشکالات داوری از جای دیگری است و باید از جای دیگری این مشکل جست‌وجو شود.

وی افزود: در مراسمی که کار خوبی صورت گرفته نمی‌خواهم صحبت‌های منفی بزنم. ان‌شاءالله با داوران عزیزمان نیم فصل دوم قدرتمندتری سپری کنیم تا شاهد اشکالات و اشتباهات نیم فصل نخست نباشیم و کم‌اشتباه ظاهر شویم.

برترین داور نیم فصل نخست ادامه داد: می‌خواهم کار بازاریابی هم تبلیغ کنم. ما فقط در طول 90 دقیقه از اسپانسرها استفاده می‌کنیم و می‌توانیم این کار را در طول 24 ساعت انجام دهیم. خیلی از روزها ما با تاخیر طولانی در فرودگاه‌ها مواجه می‌شویم و چه بهتر است که لباس متحدالشکلی داشته باشیم و آن اسپانسر مورد نظر را تبلیغ کنیم. بیشتر از سال‌های لیگ برتر مشغول داوری هستم و حدود 10-11 است که کمیته داوران اسپانسر جذب می‌کند اما این پول صرف داوری نمی‌شود و در زمینه‌های دیگر فوتبال صرف می‌شود. چه بهتر است که بخشی از این پول را هم صرف آموزش کنیم. بعضی از همکاران ما که بازنشسته شده‌اند با مشکلات زیادی مواجه هستند و چرا باید برای آن‌ها گلریزان کنیم. ما می‌توانیم هزینه‌های خودمان را تامین کنیم. ما سال‌هاست که فقط بیلبورد شده‌ایم و هیچ چیزی به ما نمی‌رسد.

او همچنین در پایان گفت: داوران ما همگی باسواد و تحصیلات هستند و اکثر آن‌ها لیسانس و فوق‌ لیسانس دارندکه این مایه مباحات من است.امیدوارم نیم فصل دوم قدرتمندتری داشته باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خوشحالم که دارم =آقام امام رضا رو=حاج محسن آقاجانی