مسابقه «معرفی کتاب» ویژه کودکان و نوجوانان


لاک‌پشت پرنده با برگزاری مسابقه «معرفی کتاب» از کودکان و نوجوانان خواست کتاب محبوب‌شان را از فهرست کتاب‌های برگزیده‌ لاک‌پشت پرنده انتخاب و به کودکان ایرانی معرفی کنند و فیلم آن را برای مسابقه بفرستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شرکت در این مسابقه برای سه تا پانزده‌ساله‌ها آزاد است. کودک و یا نوجوان شرکت‌کننده باید در ابتدای فیلم خود (نام و نام‌خانوادگی، سن و شهر محل سکونت) را معرفی کند. همچنین اگر داور جایزه‌ ادبی «گوزن زرد» است، در معرفی به این مورد اشاره کند.

از دیگر شرط‌های شرکت در این مسابقه آن است که پدرها و مادرها می‌توانند از فرزندشان سوال کنند و او پاسخ بدهد ولی نباید در فیلم باشند. پدرها و مادرها در تصمیم و اجرای فرزندشان دخالت نکنند و اشتباه‌های احتمالی را تصحیح نکنند و اجرای سلیقه‌ خودشان را از کودک نخواهند. خلاقیت و طنز‌ در معرفی امتیاز دارد.

فقط معرفی کتاب‌هایی که به فهرست‌ لاک‌پشت پرنده راه یافته است، در مسابقه شرکت داده می‌شود. به شرکت‌کننده‌هایی که کتاب نویسنده‌های ایرانی را انتخاب و معرفی می‌کنند، امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

فیلم‌های تهیه‌شده با نرم افزار تلگرام به شماره‌ ۰۹۳۹۳۰۲۱۸۰۶ فرستاده شود. این شماره با شناسه‌ @gavaznezard فقط برای ارسال فیلم است و نه تماس تلفنی.

مهلت ارسال فیلم‌ها تا پنجم بهمن ۹۴ است و فیلم‌های برتر به انتخاب تحریریه‌ ماهنامه‌ لاک‌پشت پرنده در قالب لوح‌ فشرده ضمیمه‌ شماره‌ سوم ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده (ویژه‌ نوروز ۹۵) منتشر می‌شود و بر پایه رأی خواندگان نشریه، برگزیدگان مشخص خواهند شد. به 10 نفر اول هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا و از نفر برگزیده تقدیر خواهد شد.

ماهنامه لاک‌پشت پرنده از اوایل دی‌ماه بر روی دکه‌های روزنامه‌فروشی قرار گرفته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کتاب صوتی بمبی 2 مخصوص کودکان و نوجوانان