فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اسلامی که در آن ولایت نباشد از دل آن داعش بیرون می آید


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسیدآقایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: یکی از مهم ترین عناصری که در زندگی حضرت زهرا(س) می تواند برای همه ما الگو باشد مدافع بودن ایشان از ولایت است.
وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم به تنهایی کافی نیست و همراه، شاهد، مفسر و مجری می خواهد و آن مجری مقام ولایت است.
استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین شهیده راه ولایت بودند، اظهار کرد: از این بانوی بزرگوار اسلام باید درس بگیریم و از برکات ایشان بهره ببریم.
وی در رابطه با سیره و زندگانی حضرت فاطمه(س) سخنانی را بیان کرد و گفت: تجلی محبت اهل بیت(ع) در اطاعت از ایشان است و باید نحوه زندگی، رفتار، گفتار و کردار ما بر اساس فرهنگ فاطمی باشد.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی حضرت ولی عصر(عج) است، گفت: باید حضرت زهرا(س) الگوی زندگی ما باشد و با دعاهای ایشان مانوس باشیم، ایشان مشتاق عبادت و نماز بود و بیان زندگی آن حضرت برای همه ما درس است.
استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به نوع رفتار این بانوی بزرگوار با حضرت علی(ع) و رفتار متقابل امام علی(ع) با ایشان گفت: باید از سیره و رفتار این بزرگواران در زندگی خود الگو و درس بگیریم و سرمشق زندگی ما باشند.
وی بر قرائت و آموزش قرآن کریم و مطالعه تفسیر قرآن در جامعه تاکید و اظهار کرد: جامعه اسلامی باید با قرآن کریم مانوس باشد و نیز باید به اقامه نماز به ویژه نماز جماعت اهتمام ویژه ای داشته باشیم و همچنین با معارف مهدوی و امام عصر(عج) بیشتر آشنا شویم.
وی بر گسترش و تبیین فرهنگ فاطمی در سطح جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است در آشنایی قشرهای مختلف جامعه به ویژه نسل جوان با معارف اسلامی و فرهنگ فاطمی بکوشیم.
7406/ 6133/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کریمی - سری به نیزه بلند است در برابر زینب ، خدا کند که نباشد سر برادر زینب ، امان ای دل ، ای دل ، وای