پرویز کریمی: برای جان گرفتن استقلال اهواز دیر نشده است


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال اهواز معتقد است هنوز برای جان گرفتن دوباره این تیم دیر نشده است.

پرویز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص بازی روز گذشته (شنبه) این تیم برابر پرسپولیس که به شکست یک بر صفر این تیم انجامید، اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم. روی گلی هم که دریافت کردیم، داور کم‌لطفی کرد و مانند بازی با استقلال داور خطا را اعلام نکرد و ما گل دریافت کردیم.

وی بیان کرد: پس از دریافت گل، شرایط تیم‌مان تغییر کرد و متاسفانه شیرازه تیم‌مان از هم پاشید و تحت فشار بودیم. البته با همین شرایط هم می‌توانستیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم ولی متاسفانه نشد و اگر اشتباه داوری نبود، قطعا این اتفاق می‌افتاد.

سنگربان تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص نیمه دوم این دیدار و عملکرد بسیار خوبش در این نیمه، گفت: شرایط تیم‌مان به صورتی است که در تمام بازی‌ها برای کسب امتیاز می‌رویم و در این نیمه با توجه به این که عقب افتاده بودیم، به قصد به تساوی کشاندن بازی، کمی جلو کشیدیم ولی با توجه به این که پرسپولیس مهاجم‌مان سرعتی دارد، دفاع ما را شدیدا تحت فشار قرار داد و ما را در ضد حملات اذیت کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال شرایط در نیمه دوم به صورتی بود که می‌خواستیم گل دریافت نکنیم و به زدن گل تساوی هم امیدوار بودیم که در نهایت نشد و شاید هم قسمت نبود. من هم تمام تلاشم را کردم که حداقل بازی را آبرومندانه ببازیم. من می‌خواستم ضمن حفظ بازی، تا دقیقه 90 نیز تلاش کنیم که گل تساوی را بزنیم ولی متاسفانه نشد.

کریمی درباره شرایط بسیار بد این تیم در قعر جدول، گفت: هنوز برای این که تیم‌مان جان بگیرد و شرایط‌مان تغییر کند، دیر نشده است. طبیعتا تیم‌مان نیاز به مهره‌های کلیدی دارد تا بتوانند به ما کمک کنند.

وی افزود: بسیاری از بازیکنان ما به دلایل مختلف نیستند و چند وقتی است که در تمرینات و بازی‌ها حضور ندارند. پس از هفته سوم، چهارم در تمام مسابقات با تمام نیروهای‌مان حضور نداشته‌ایم و طبیعتا این موضوع روی شرایط فنی تیم تاثیر مستقیم دارد. در بازی روز گذشته نیز اگر با تمام بازیکنان‌مان حضور داشتیم، شاید شرایط بازی تغییر می‌کرد و بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال تهران و استقلال اهواز 30 مرداد 94