فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حمید سبزواری امروز از بیمارستان مرخص می‌شود


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حدود بیست روزی می‌شد که حمید سبزواری شاعر پیشکسوت انقلاب اسلامی در سکوت خبری راهی بیمارستان آسیا شد و به دلیل کهولت سن و ضعف بسرعت بستری شد.

پس از اطلاع رسانی پیرامون بستری شدن پدر شعر انقلاب مسئولان متعددی با حضور در بیمارستان از وی عیادت کردند حتی نماینده مقام معظم رهبری و برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم بر بالین سبزواری حضور یافتند.

پس از این ماجرا احتمال‌هایی در راستای جراحی و لوله گذاری برای تسهیل تغذیه مطرح شد اما ظاهرا خانواده کمی تامل دارند تا ضعف جسمانی و توانایی جسمی بیشتر شود بنابراین فعلا عمل صورت نگرفته است.

امروز نیز بنا به گفته محسن ممتحنی فرزند حمید سبزواری، این شاعر ظهر از بیمارستان مرخص و راهی خانه می‌شود، تا اقدامات بهبودی در منزل انجام شود.

حسین ممتحنی، متخلص به حمید، همان که شعر « خمینی ای امام را سرود » متولد 1304 در سبزوار است که به همین دلیل و نیز به دلیل برخی فعالیت های سیاسی در بزرگسالی به حمید سبزواری شهرت پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس برای این شاعر پیشکسوت آرزوی شفای عاجل دارد.

انتهای پیام/,

http://fna.ir/XRHZ41


ویدیو مرتبط :
مازندلیگ/ امامعلی حبیبی از بیمارستان مرخص شد