فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی دیر بوشهر برگزارشد


به گزارش ایرنا،در این نشست مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: اعتقاد داریم که جوان دانشجو، قشر فرهیخته و تحصیلکرده در حوزه های مختلف دارای فکر و اندیشه است.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی افزود: نظر و اندیشه جوان دانشجو در قالب برگزاری کرسی آزاد اندیشی جای اصلاح و یا ترویج دارد.
وی گفت: جوانان با هرنوع تفکر و سلیقه ای در محیط دانشگاه می توانند در قالب کرسی آزاد اندیشی آراء و اندیشه های خود را بیان کنند و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه نیز در خدمت دانشجو است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: باید تحمل آرای مخالف را بدون اینکه به آنان مارکی بزنیم،داشته باشیم.
وی گفت: اکنون تمام کشورهای اطراف ما اسیر تروریست هستند و تنها کشور ایران اسلامی توانسته امنیت خود را حفظ کند که این امنیت و آرامش محصول درایت مقام معظم رهبری و وحدت کلمه است.
حسینی اضافه کرد: مصلحت اندیشی های غلط باعث می شود که جوانان مبارزات منفی از خود نشان دهند.
وی گفت: با تلاش نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هر ماه دو جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاههای آزاد اسلامی در استان برگزارمی شود که تصمیم داریم این برنامه را افزایش دهیم.
یکی از استادان حوزه و دانشگاه کشور هم گفت: کرسی آزاد اندیشی براساس منویات رهبری و به گونه های مختلف در دانشگاهها برگزار می شود.
حجت الاسلام علی قمی افزود:آزادی در آموزه های دین اسلام در چارچوب مشخص سفارش شده اما این آزادی در غرب نوعی بی بندوباری است.
وی با اشاره به شاخص های سبک زندگی اسلامی اظهارداشت:صداقت و غیرت مندی از شاخص های سبک زندگی اسلامی است که در فرهنگ غرب مقوله غیرت مندی بسیار کم رنگ می باشد.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: گاهی فضای آلوده انسان را به حالت سبک زندی غربی گرایش می دهد و فطرت خداشناسی را فراموش می کند.
وی در پاسخ به سئوال یک دانشجو در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات هسته توسط رهبری چارچوب آن مشخص شده و همه ما تابع ولایت هستیم زیرا ایشان دیده بان نظام اسلامی است و اگر به نفع ملت نباشد ایشان جلو آن را خواهد گرفت.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بندردیر نیز گفت: جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه در راستای تاکید مقام معظم رهبری می باشد.
عبدالعزیز بحرانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دیر با نقد منصفانه، دقیق و بدون حاشیه طی دو سال پیاپی این برنامه را با حضور گسترده دانشجویان و استادان برگزارمی کند.
وی با توجه به اهمیت برنامه های علمی و دینی در دانشگاه گفت: دانشگاه یک مرکز علمی است و نیاز است که با رعایت چارچوب ها برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی در آن اجرا شود.
بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه بناب