انتصاب اعضای هیئت رئیسه جبهه متحد مستقلین +اسامی


به گزارش مشرق، علیرضا متانی از عزل دو نفر از اعضای این جبهه خبر داد و اظهار داشت: در تصمیم گیری جدید بنده به عنوان رئیس، علی فایضی به عنوان نایب رئیس، حجةالاسلام زارع فومنی به عنوان دبیر و سخنگو، سعید یاری به عنوان رئیس دفتر و رئیس کمیته هسته ای جبهه متحد مستقلین انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین آقایان مشکین خط، طجرلو، مهران فر به عنوان خزانه داران جبهه و خداقلی زاده به عنوان رئیس دفتر بازرسی جبهه متحد مستقلین منصوب شدند.

رئیس جبهه متحد مستقلین افزود: آقایان حشمتیان و ابراهیمی از جبهه متحد مستقلین عزل شدند؛ آقای حشمتیان برخلاف رویه و مصوبات جبهه عمل کرده و با افراطیون اصلاح طلب وارد مذاکره شدند، بدون اینکه اعضای جبهه در جریان باشند.

متانی یادآور شد: آقای ابراهیمی نیز در طول رأِی گیری خانه احزاب سمتی در هیچ حزبی نداشتند و اعضای جبهه را فریب دادند.

وی گفت: ما این موضوعات را در قابل یک نامه نوشته و برای کمیسیون ماده 10 احزاب ارسال کرده ایم. چنانچه آقای حشمتیان تمایل به عضویت در این جبهه را دارند، باید مشی صادقانه در مواضع خود اعمال و از هر گونه همکاری با گروه های افراطی خودداری و مسیر جذب مجدد را براساس اساسنامه در این جبهه طی کنند.

رئیس جبهه متحد مستقلین در پایان گفت: ما به اداره کل سیاسی وزارت کشور نامه نوشته و خواستار تعلیق فعالیت های سیاسی و اجتماعی آقای حشمتیان و ابراهیمی به مدت 5 سال شدیم.


ویدیو مرتبط :
اعدام یکی از اعضای هیئت رئیسه ارتش ازاد توسط داعش در لیبی