فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مجتمع فرهنگی رافت در مشهد افتتاح شد


به گزارش ایرنا، مدیر كل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با قدردانی از 'غلامعلی رافت' واقف این مجتمع فرهنگی گفت: این فرد نیكوكار تاكنون 60 واحد آموزشی ساخته است كه نشانگر عشق و علاقه وی به توسعه تعلیم و تربیت می باشد.
سید جواد حسینی افزود: بركات و ثمرات مجمع خیرین مدرسه ساز برای كشور بی بدیل است و می توان با استفاده از كمك خیرین برای كیفیت بخشی به مدارس و آموزش اقدام كرد.
وی از تدوین اساسنامه مجمع خیرین مدرسه یار خبر داد و اظهار كرد: امیدواریم این امر نیز از استان خراسان رضوی به دیگر استان های كشور گسترش یابد.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره كل نوسازی مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز، بازوی مسئولان در امر تعلیم و تربیت هستند.
محمد رضا خدادادی افزود: خواسته خیرین این است كه از اموالی كه در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهند همانند بیت المال به نحو احسن بهره برداری شود.
وی اظهار كرد: جایگاه عظیم فرهنگ وقف باید در مدارس و همچنین بین مدیران تبیین گردد.
مجتمع فرهنگی رافت با زیربنای 1550 متر مربع و ظرفیت 876 نفر به منظور برگزاری همایش، گردهمایی، جلسات فرهنگی و آموزشی دانشگاهیان، فرهنگیان، نخبگان و عموم علاقه مندان به فرهنگ اسلامی در مشهد ساخته شده است.
7507 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر افتتاح مجتمع فرهنگی فروشگاهی خانه حجاب صدف در مشهد