فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خاطره ضرغامی از ساخت مینی کاتیوشا در دوران جنگ/ چقدر راحت بودیم!


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سیدعزت الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صداوسیما در جدیدترین پست خود در فضای مجازی مطلبی با عنوان «چقدر راحت بودیم!» منتشر کرده که متن کامل ان در ادامه می‌آید:

وقتی تولید راکت مینی کاتیوشا (فجر یک)، از مرز روزانه هزار عدد گذشت، مجبور شدیم بخش مونتاژ نهائی را به دلیل وجود مواد انفجاری و رعایت نکات ایمنی از نزدیکی تهران خارج کنیم.
این محل را که می بینید در لا به لای تپه ها پیدا کردیم. مناسب بود. خلبان هلی کوپتر شناسائی خیلی به ما کمک کرد. بعدها در جبهه به شهادت رسید.

ظرف دو هفته، سالن های صنعتی و نصب تجهیزات به ویژه سیستم پنوماتیک انجام و کل بخش مونتاژ به این محل منتقل شد. و به سقف روزانه 5 هزار فروند رسید.
در تصویر ، دکتر تبریزیان معاون وقت من ، در حال توجیه وزیر محترم وقت سپاه هستند.
جهل اجمالی ما به حساسیت های بعدی دستگاه های نظارتی باعث پیشرفت های فوق العاده و ماندگار در صنایع خودکفائی جنگ شد!
خیلی راحت بودیم ! موافق نظارت های قانونی هستم ولی ،مراقب باشیم وسیله‌ها، هدف نشود!

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمله از راه دور به سرباز سوری توسط مینی کاتیوشا