سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ماسکی گیاهی برای زیبایی پوست صورت شما


ماسکی گیاهی برای زیبایی پوست صورت شما پارسه گرد/ با بالاتر رفتن سن در تمامی بدن واکنش‌هایی رخ می‌دهد که خیلی از آن‌ها مورد پسند ما نیست. مانند روند پیری که دارای علائم نه‌چندان دل‌چسب است. این نشانه‌ها شامل کند شدن و کم شدن ساخت کلاژن در پوست است که همه افراد را درگیر خود کرده و در بعضی از نژادها سریع‌تر و در بعضی کندتر رخ می دهد.
به‌طور کلی همه انسان‌ها در هر ده سال یک‌بار، یک افت واضح را شاهد هستند و این موضوع سبب شده ذهن بیشتر افراد در دهه سوم به بعد حیات‌شان به این مقوله مشغول شود.
در این‌جا به دستوراتی برای کم کردن افتادگی یا بازسازی پوست و حالت الاستیسیته آن شرح داده شده است.
اگر در هر سنی هستید و دچار افتادگی پوست شده‌اید، از این دستور استفاده کنید:
مواد لازم برای ساخت ماسک لیفتینگ:
پودر گلنار فارسی 30 گرم
پودر مورد سبز 20 گرم
پودر گل پنیرک 20 گرم
پودر نشاسته ذرت 30 گرم
پودر زاج سفید 20 گرم
همه پودرها را با‌هم مخلوط کنید و هربار که قصد استفاده داشتید به میزان یک قاشق مرباخوری با کمی سفیده تخم مرغ خمیر نرم تهیه کنید و روی پوست بمالید.
بعد از 20دقیقه می‌توانید بشویید. توجه داشته باشید: برای پوست‌های حساس تست الزامی است.
روغن بنفشه 1 قاشق غذاخوری
روغن هویج
روغن آلوورا
روغن کاکائو یا کره کاکائو 1 قاشق غذاخوری
همه این مواد را با هم ترکیب کنید و هفته‌ای 2 بار پوست را با آن به آرامی ماساژ بدهید. توجه کنید ماساژها به‌سمت بالا و خارج صورت باشد و برخلاف جهت چروک‌های پوست باشد؛ بعد از دو هفته که از مصرف این ماسک شاهد پوستی شاداب و استوار خواهید بود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: پارسه گرد


ویدیو مرتبط :
ماسک اسپیرولینا ماسکی مفید برای پوست!