سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



با اشتباهات آرایشی زیبایی خود را از بین نبرید


 با اشتباهات آرایشی زیبایی خود را از بین نبریدبیست ستون/ اشتباهات آرایشی نه تنها شما را زیبا نمی کند بلکه زیبایی طبیعی تان را هم از بین می برد . در ادامه چند اشتباه رایجی که خانم ها در آرایش خود مرتکب می شوند را معرفی می کنیم .

نباید کرم پودر روشن تر از رنگ پوست بزنید
استفاده از کرم پودر روشن تر از رنگ پوست باعث می شود آرایش تان غیر طبیعی به نظر برسد ، به طوری که انگار ماسکی به صورت تان زده اید . باید رنگ کرم پودرتان مطابق با رنگ پوست باشد . ابتدا کمی کرم پودر روی گونه هایتان بزنید ، اگر به پوست تان نشست ، تمام صورت تان را با آن بپوشانید .

خط لب تان تیره تر از رژلب نباشد
خط لب تیره تر از رنگ رژلب نه تنها زیبایتان نمی کند بلکه سن شما را بیشتر هم نشان می دهد . پس هیچ گاه خط لب تان تیره تر از رنگ رژ لب نباشد . اگر می خواهید لب های زیبا و طبیعی داشته باشید ، خط لب تان را به خوبی با رژ لب ترکیب کنید .
در سمت چپ خط لب آمیشا پاتل بسیار تو ذوق می زند زیرا تیره تر از رنگ لب هایش است ، در حالیکه آرایش لب های آیشواریا به زیبایی او اضافه کرده است .

نباید بین خط چشم بالا و پایین فاصله بیاندازید
باید خط چشم پلک بالا و پایین نزدیک به هم باشد . اگر بین خط چشم بالا و پایین فاصله بیفتد ، حالت چشم هایتان تغییر کرده و جذابیت آن از بین می رود . اگر به خط چشم کیت میدلتون نگاه کنید می بینید که بین خط چشم هایش فاصله انداخته است در حالیکه دیا میرزا خط چشم را بهم وصل کرده تا چشم هایش جذاب تر به نظر برسد .

نباید از مژه مصنوعی سنگین استفاده کنید
وقتی از مژه مصنوعی پرپشت و سنگین استفاده کنید چشم هایتان خسته و خوب آلود به نظر خواهد رسید . برای جذاب شدن چشم هایتان باید از مژه مصنوعی سبک استفاده کنید تا چشم هایتان باز نگه داشته شود.
انوشکا شرما مژه مصنوعی را درست انتخاب نکرده در حالیکه زویی دشانل با استفاده درست از مژه مصنوعی چشم های خود را جذاب کرده است .

ابروهایتان را غیر طبیعی بر ندارید
حالت ابروهای شما روی زیبایی صورت تان تاثیر گذار است . ابروهای بلند و کشیده باعث می شود چشمان تان جذاب تر و بهتر دیده شود ، در حالی که ابروهای کوتاه تاثیر معکوس خواهد داشت . ابروهای پهن و تیره یا نازک و خیلی روشن تمرکز را از روی ابروهای شما بر می دارد و جذابیت را از شما می گیرد . پس باید کاری کنید که ابروهایتان همان حالت طبیعی خود را داشته باشد .

ابروهای کانگانا رانوت در تصویر بالا غیر طبیعی و نازیباست در حالی که ابروهای تصویر پایین بر زیبایی و جذابیت او افزوده است .

نباید سایه چشم تان را ترکیب کنید
اگر می خواهید برای سایه چشم تان از رنگ های دودی استفاده کنید ، باید آنها را به خوبی با هم ترکیب کنید تا مرز بین شان مشخص نباشد .

وقتی سایه چشم تان را ترکیب نکنید ، نه تنها چشمان تان جذابیتی نخواهد داشت بلکه ظاهر نامرتبی پیدا می کیند . سونام کاپور ( سمت چپ ) به خوبی سایه چشم دودی و طلایی را با هم ترکیب کرده و به زیبایی و جذابیت خود افزوده است .


منبع: بیست ستون


ویدیو مرتبط :
آرایشی و زیبایی