فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فصل پنجم «زاویه» به اتمام رسید/ زمان پخش فصل جدید مشخص نیست


به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، مجله تلویزیونی علوم انسانی شبکه چهارم سیما تحت عنوان «زاویه» هفته گذشته روی آنتن نرفت تا مخاطبان نخبه و فرهیخته رسانه ملی از تنها برنامه تلویزیون درباره چیستی و وضعیت «علوم انسانی» محروم شوند.

حسین مروی تهیه کننده در این باره گفت که فصل پنجم این برنامه از هفته گذشته به اتمام رسیده و هنوز برای برنامه‌ریزی فصل جدید تصمیمی گرفته نشده و قرار است جلساتی در این باره برگزار شود.

مروی با اشاره به اهمیت برنامه زاویه برای مدیران شبکه، تأکید کرد که فصل پنجم زاویه به صلاحدید مسئولان در سیزده قسمت به اتمام رسید و فصل ششم آن با تغییرات بسیار در عوامل از جمله سردبیر و مجری همراه خواهد بود.

براساس این گزارش، برنامه زاویه از آذر ماه ۱۳۹۱ با اجرای عبدالله صلواتی آغاز شد، پس از وی مسعود معینی‌پور اجرا را بر عهده گرفت و هفت برنامه نیز در سال جاری توسط مالک شجاعی جشوقانی برگزار شد. آخرین اجراها را نیز رضا ماحوزی بر عهده داشت.

فصل پنجم برنامه زاویه درحالی به پایان رسید که پیش از این توضیحی درباره اتمام فصل اعلام نشده بود. به نظر می‌رسد این موضوع با استعفای وجیهه آقایی مدیر گروه اندیشه شبکه چهارم سیما بی‌ارتباط نباشد.

برنامه زاویه چهارشنبه‌شب‌ها از شبکه چهارم سیما پخش می‌شد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/MRC5VU


ویدیو مرتبط :
آهنگ فصل پنجم - آلبوم شب شرجی- صدای دکتر زمان نورانی