ركورد شكنی فروش ‌كتاب در نمایشگاه


روزنامه ایران به شماره چهارشنبه 22 اردیبهشت در تشریح تیتر نخست با انتشار گزارشی هفتمین روز میزبانی شهر آفتاب از علاقه‌ مندان به كتاب و كتابخوانی را بررسی كرد و نوشت: كتابخوان‌ ها با خرید 35 میلیارد تومانی تا روز ششم، ركورد زدند فروش 8 میلیارد تومانی دوشنبه، بالاترین رقم فروش روزانه در تاریخ 29 ساله نمایشگاه كتاب را ثبت كرد.

این روزنامه با بررسی عنوان پرونده مصادره دو میلیارد دلار را به دادگاه بین‌المللی خواهیم برد، به نقل از رئیس جمهوری در جمع مردم استان كرمان نوشت: پرونده مصادره دو میلیارد دلار را به دادگاه بین‌المللی خواهیم برد. مردم استان كرمان، روز گذشته همچون 26 سفر پیشین كاروان تدبیر و امید به استان‌های كشور، شكوه همدلی دولت و ملت را به نمایش گذاشتند. به گزارش ایرنا، با وجود آنكه مسیر رسمی استقبال از رئیس جمهوری با توجه به اجرای پروژه‌های متعدد عمران شهری، از میدان بسیج تا مصلای امام علی(ع) اعلام شده بود، اما شمار زیادی از مردم با حضور در مسیر بلوار جمهوری پس از خروج خودروی حامل روحانی از فرودگاه كرمان به استقبال رئیس جمهوری آمدند.

روزنامه ایران با درج عنوان مشاركت ملی‌پوشان والیبال در امور خیریه، نوشت: بهنام محمودی پیشكسوت والیبال به همراه برادرش شهرام محمودی و محمد موسوی دو ستاره تیم ملی با حضور در ندامتگاه فردیس زمینه آزادی دو زندانی را فراهم كردند. كاپیتان سابق تیم ملی والیبال درباره جزئیات آزادی دو زندانی گفت: زندان فردیس ندامتگاهی است كه همه جور زندانی در آن نگهداری می‌شود. از جمله این افراد می‌توان به حضور زندانی خانم و زندانیان زیر 18 سال نیز اشاره كرد. در هر حال مسئولان زندان چند زندانی را به ما معرفی كردند كه واقعاً نیاز به كمك داشتند.

كاهش ساعت كار بانوان شاغل دارای شرایط خاص، دیگر عنوان این روزنامه است، در تشریح این مطلب می خوانیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای با كاهش ساعت كار بانوان شاغل دارای شرایط خاص موافقت كردند. این لایحه در جلسه علنی دیروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با 101 رأی موافق، 22 رأی مخالف، 11 رأی ممتنع با جزئیات لایحه كاهش ساعت كار بانوان شاغل دارای شرایط خاص مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفت.

روزنامه ایران با انتشار عنوان نشست مالیاتی وزیر اقتصاد و اصناف، آورد: سید كامل تقوی‌نژاد، رئیس كل سازمان امور مالیاتی كشور با اشاره به اینكه توافق امسال با اصناف كشور، در راستای رویكرد جدید نظام مالیاتی مبنی بر تعامل هر چه بیشتر با مردم و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی سال گذشته و به منظور حمایت از بخش تولید و تكریم و ترغیب مؤدیان محترم مالیاتی انجام گرفته، اعلام كرد: مالیات عملكرد سال 1394 صاحبان مشاغل افزایش نمی‌یابد. بر اساس دستورالعمل تفویض اختیار تعیین درآمد مشمول مالیات و مالیات عملكرد سال 1394، به امور مالیاتی شهر و استان تهران و ادارات كل امور مالیاتی سایر استان‌ها اجازه داده شده درآمد مشمول مالیات عملكرد سال 1394 تمام یا برخی از مؤدیان را با نظر اتحادیه مربوط تعیین و مالیات متعلق را كه قطعی خواهد بود وصول نماید.

«چرا رسانه ملی شفاف سازی نمی‌كند؟»، « حوزه دیروز حوزه امروز» و « آرزوهای محیط‌ زیستی‌ آقای ‌وزیر» دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

منبع: روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
ركورد شكنی مهاجمان پرسپولیس!!