فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کسب دیپلم افتخار مسابقات نقاشی بلغارستان توسط عضو کانون پرورش فکری کرمانشاه


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، رضا موزونی روز دوشنبه اظهار کرد: این کودک هفت ساله از مرکز کوزران موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت هنری شد.
وی افزود: مسابقات بلغارستان با موضوع آزاد برگزار و اثر عضو هنرمند کانون کرمانشاه در رقابت با سه هزار و 807 اثر رسیده از 39 کشور جهان انتخاب شد.
موزونی اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، 15 اثر نقاشی از اعضای مراکز فرهنگی هنری خود را به این مسابقات ارسال کرده بود.
وی در پایان و با اعلام اینکه کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، یکی از برترین مراکز کشور در زمینه حضور و کسب موفقیت های چشمگیر جهانی در میان مراکز کشور است، گفت: اعضای هنرمند کرمانشاهی، در سالهای اخیر توانسته اند موفقیت های بی نظیری را در سطح مسابقات نقاشی جهانی کسب نمایند.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شعرخوانی دوتا از اعضای کانون پرورش فکری