فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افزایش خلاقیت در كودكان موجب تصمیم گیری درست آنان خواهد شد


سمیرا احمدی روز جمعه در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب شهر آفتاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این مركز با بهره مندی از مربیان، كارشناسان و همچنین روانشناسان بالینی كودكان تاكنون توانسته در زمینه قابلیت های فردی و آموزش های صحیح به كودكان صفر تا 6 سال گام های مطلوبی بردارد.
وی گفت: در این خصوص با تهیه كتابچه های آموزشی همراه با تصاویر و لوح فشرده، ضمن یادآوری قابلیت های فردی در كودكان به ویژه در نیمكره سمت راست مغز آنان، افزایش خلاقیت های كودكان به مرور برانگیخته خواهد شد.
این فعال فرهنگی افزود: ارتباط با خانواده ها و در اختیار گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی روز دنیا درخصوص كودك به والدین ادامه روند آموزش و یادگیری خلاقیت در افراد مورد هدف را تسهیل می كند.
احمدی ادامه داد: از جمله اهداف این موسسه، پرورش توانایی های ذهن كودك با صرف 20 دقیقه در روز، استفاده از قابلیت های نیم كره سمت راست مغز، رفتار آموزشی صحیح با كودكان صفر تا 6 سال، بهبود روابط والدین و فرزندان، آشتی با ریاضیات در تمام دوران زندگی، آموزش های مرتبط با تندخوانی كودك و افزایش خلاقیت كودكان از طریق تجسم تصویری را می توان برشمرد.
وی با بیان اینكه این مركز كار خود را از سال 88 آغاز كرده است، اظهار داشت: همه ساله در تمام نمایشگاه های بین المللی كتاب تهران حضوری فعال داشته ایم و امسال نیز با توجه به محل جدید برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب امیدواریم تحولات مطلوبی در زمینه كتاب و كتابخوانی رخ دهد.
فراهنگ**1417**3061**1429

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درست كردن ربات توسط كودكان